Restaurantul chinezesc Yummy Yang din Iulius Mall a fost închis de Protecţia Consumatorilor Cluj

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Restaurantul chinezesc Yummy Yang a fost închis de Protecţia Consumatorilor Cluj (foto poluscenter.ro)
Restaurantul chinezesc Yummy Yang a fost închis de Protecţia Consumatorilor Cluj (foto poluscenter.ro)

Restaurantul chinezesc Yummy Yang din zona food court-ului din Iulius Mall a fost închis temporar, după ce comisarii Protecţiei Consumatorilor Cluj CJPC Cluj au identificat mai multe nereguli în ceea ce priveşte depozitarea materiilor prime şi a produselor finite. Alte opt restaurante au promit amenzi în valoare de 13.000 de lei.

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj a defăşurat o acţiune de control în zona food a mall-ului din Gheorgheni, fiind verificate zece unităţi de alimentaţie publică, neconformităţi constatându-se la nouă dintre aceştia.

„Abaterile identificate au fost legate de nerespectarea condiţiilor de păstrare, depozitare a materiilor prime, produselor finite, lipsa elementelor de identificare caracterizare a semipreparatelor din blocul alimentar şi etichetarea incompletă a ingredientelor, semipreparatelor culinare. Pentru neconformităţile constatate au fost aplicate nouă amenzi în valoare de 13.000 lei. Un operator economic, urmare controlului efectuat şi consilierii oferite, a luat decizia de a închide temporar unitatea, pâna la remedierea deficienţelor şi modernizarea spaţiului în care-şi desfăşoară activitatea", a declarat Mircea Radu, comisar şef la Protecţia Consumatorilor Cluj.

Primul restaurant și fast food Yummy Yang a fost deschis acum 20 de ani în Belgia. „Cu o experiență de 20 de ani în arta bucătăriei chinezești, mâncarea este gustoasă și sănătoasă, gătită doar în Wok - un vas chinezesc rotund de metal pentru gătit, are avantajul că mâncarea este gătită repede cu puțin ulei, iar legumele își păstrează prospețimea și vitaminele", se arată pe site-ul oficial al restaurantului.

Sfaturi pentru consumatori:
Refuzaţi produsele care prezintă semne organoleptice de alterare, modificări ale aspectului, culorii, consistenţei, gustului, mirosului sau care prezinta semne de infestare cu paraziţi
Refuzaţi produsele care prezintă aspect necorespunzator
Acordaţi o atenţie deosebita condiţiilor de igiena din cadrul localului şi a personalului de servire
Refuzaţi produsele pentru care aveţi îndoieli privind calitatea şi modul de informare prin etichetare, privind gradul de prospeţime
La recepţia comenzii, solicitaţi şi păstraţi bonul de casa pentru a putea proba în cazul în care doriţi să reclamaţi calitatea/siguranţa unui produs.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite