Promoţie înşelătoare la paste făinoase

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Câteva zeci de clujeni au reclamat la Protecţia Consumatorilor faptul că promoţia la produsele Arnos este, de fapt, o „reclamă mincinoasă". „Cu Arnos găteşti şi bani pe loc primeşti" - sună reclama la aceste paste făinoase. Premiile în bani sunt, din păcate, mai mult fictive decât reale: nişte flyere care te anunţă că, de fapt, nu ai câştigat nimic.

Promoţia desfăşurată pe plan naţional, în perioada 15 ianuarie - 15 martie, la produsele de paste făinoase marca Arnos, de către Tymbark Maspex Romania, a stârnit nemulţumirea câtorva zeci de clujeni. Aceştia au sesizat inspectorii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Cluj, reclamând faptul că nu au găsit în nicio pungă de paste făinoase cumpărată premii în bani.

„Avem cazul unui bărbat din Cluj care a cumpărat mai mult de 30 de pungi de paste făinoase, diverse sortimente. Toate acestea participau la promoţie, însă omul a găsit în interiorul pungilor doar nişte flyere plasticate, cu însemnele monedei naţionale, care îl anunţau că nu a câştigat nimic în afară de o masă delicioasă cu paste Arnos", explică Mircea Radu, şeful CJPC Cluj.

Potrivit lui Mircea Radu, inspectorii CJPC CLuj au cerut societăţii producătoare a pastelor să dea detalii cu privire la regulament şi la modul de desfăşurare a concursului, însă până acum nu a venit niciun răspuns oficial. „Există un număr de telefon scris pe fluturaşii din interiorul pungilor, dar la care nu răspunde nimeni. Am impresia că nu există un control al banilor puşi în joc, dacă aceştia chiar există. Mai  mult, nu există nicio evidenţă clară a magazinelor din ţară care participă la promoţie. Vom verifica exact ce se întâmplă în cadrul acestei promoţii", adaugă inspectorul CJPC Cluj.

„E ceva mai delicat"

Ioana Raţa, PR managerul societăţii Arnos, a explicat că bancnotele reale au fost împărţite pe loturi diferite de producţie, astfel încât câştigurile să acopere o arie cât mai largă de consumatori, pe toată durata promoţiei. „Din totalul pungilor puse în concurs, ne rezervăm dreptul de a nu face public procentul de pungi care conţin bancnote reale, ţinând cont că sunt cifre confidenţiale despre vânzările companiei", arată reprezentantul Arnos. „E ceva mai delicat. Sunt şi oameni, din toată ţara, care au câştigat. Nu avem o evidenţă a magazinelor din ţară care comercializează produsele din promoţie", spune Ioana Raţa. Aceasta a mai precizat şi că, în campanie, se acordă 15.960 de premii, în valoare de 60.000 de lei. „Regulamentul este clar. Cumpărătorii au şansa de a câştiga bancnote reale, pe loc, de 1 leu, 5 lei, 10 lei, 50 sau 100 de lei", încheie PR managerul companiei.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite