Primăria Cluj-Napoca şi-a făcut sigură „butonul cetăţeanului“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Butonul care aduce zâmbetul pe faţa funcţionarilor primăriei a fost extins şi la Serviciul de Impozite şi Taxe. Acolo au fost montate 10 noi aparate de măsurat satisfacţia cetăţenilor cu privire la modul în care au fost trataţi de către angajaţii primăriei.

Aparatele au fost create chiar de angajaţii administraţiei locale care au conceput şi softul care va număra voturile de nesatisfăcător“, „bine“ sau „foarte bine“. „O bucată costă, cu totul, 10 lei şi a durat doar trei ore să le fabricăm pe toate“, spune Marcel Ielcean, şeful Serviciului de Strategii de Informatizare.

Primele 25 de „butoane ale cetăţeanului“ au fost montate în iulie 2010, la ghişeele Centrului de Informare a Cetăţeanului (CIC), de pe strada Moţilor. Aceste dispozitive, însă, au fost oferite cu titlu gratuit Primăriei Cluj-Napoca de către o firmă din Focşani care a vândut administraţiei locale clujene şi aparatul care dispensează bilete de ordine, din cadrul CIC. Dacă ar fi cumpărat dispozitivele de măsurat satisfacţia, acestea ar fi costat 100 de euro bucata. „Acest sistem este aplicat şi în alte oraşe, precum Koln sau Paris“, a declarat primarul Sorin Apostu la implementarea primelor aparate.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite