Moş Nicolae a crescut vânzările la mall

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Noaptea Reducerilor a adunat, la Iulius Mall, mii de clujeni
Noaptea Reducerilor a adunat, la Iulius Mall, mii de clujeni

Reducerile lui Moş Nicolae, evenimentele special pregătite transilvănenilor pentru aniversarea a doi ani de Iulius Mall la Cluj au atras, în mai puţin de doua zile de shopping şi distracţie, peste 130.000 de vizitatori, un număr care a depăşit aşteptările.

Nebunia creată în magazinele complexului de goana după un cadou perfect de Moş Nicolae a sporit substanţial veniturile Iulius Mall.

Ofertele au încurajat cumpărătorii să îşi petreacă cât mai mult timp la cumpărături - program prelungit până dincolo de miezul nopţii, preţuri mai mici la produsele de sezon, premii instant de peste 20.000 euro, un spectacol de artificii, magnifice decoraţiuni de sărbători, , precum şi oaspeţi de soi care au colindat: trupa Holograf şi Andra.

“Clienţii noştri ne-au demonstrat încă o data că ştiu să preţuiască acest maraton de shopping şi distracţie, care are o tradiţie de 9 ani în reteaua de mall-uri Iulius. În cele şase ore de shopping intens şi de voie bună, magazinele din Iulius Mall Cluj au înregistrat vânzări record, de la dublu până la de 4 ori mai mari decât într-o zi obişnuită”, a precizat Lilian Furtuna, Shopping Center Manager Iulius Mall Cluj.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite