Fany, acuzată că face glume proaste

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Doi clienţi au reclamat că o maşină a firmei de transport a refuzat să oprească să ia un călător care avea rezervare.

Incidentul s-a produs sâmbătă, când Horaţiu Găinaru a încercat să îşi trimită soţia cu un autobuz Fany din Unirea la Cluj. A încercat să-i facă rezervare, dar şoferul şi dispecera i-au zis că nu se fac rezervări şi dacă „va face cu mana“, şoferul va opri.

Într-un final, la insistenţele sale, a reuşit să-i facă soţiei rezervarea dorită, însă a avut o altă supriză: şoferul autobuzului nu a oprit atunci când soţia lui i-a făcut cu mâna. Supărat, cetăţeanul a sunat la numărul oferit de Fany pentru preluarea reclamaţiilor, însă, spun el, aici a fost tratat şi mai prost.

„«Păi n-ai vazut ca era plin?...Păi, ce te crezi, prim-ministru?, aşa mi-a spus domnul respectiv care nu s-a prezentat. I-am atras atenţia că vorbeşte necivilizat şi că doresc să păstreze înregistrarea convorbirii pentru a face o reclamaţie. A spus că nu se poate“, povesteşte Horaţiu Găinaru.

Monitorizaţi cu camere şi microfoane

Nemulţumirea cetăţeanului a ajuns şi la biroul de reclamaţii al firmei Fany. Însă directorul autogării Fany din Cluj are o altă variantă.

„Şoferul nu poate opri oriunde, numai în staţiile special destinate, altfel ar încurca traficul. Omul acela a fost cel care a vorbit cu noi. Dispecerele noastre sunt supravegheate cu camere şi microfoane, nu-şi permit să vorbească urât.  Se poate dovedi“, a spus Andrei Fabian, directorul autogării Fany din Cluj.

Potrivit regulamentului societăţii, rezervările sunt valabile doar cu plecare din autogări, iar călătorii care şi-au făcut rezervări sunt rugaţi să se prezinte la autocar sau microbuz pentru îmbarcare cu cel puţin 15 minute înaintea plecării curselor.

Reclamaţi şi la Protecţia Consumatorului

Călătorul nemulţumit a trimis o sesizare şi la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Cluj.

„După ce procesăm sesizarea, vom face un control, să verificăm cele semnalate. Pentru comportament incorect în reclaţia cu clienţii, riscă amenzi între 2.000 şi 20.000 de lei, cu posibilitatea de plată a jumătate din minimul amenzii, în 48 de ore“, a precizat Mircea Radu, comisar-şef CJPC.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite