Doar patru clujeni au fost nemulţumiţi de funcţionarii Primăriei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

“Butonul cetăţeanului” a fost folosit, într-o lună de când a fost dat în folosinţă , de aproape 6000 de clujeni care s-au prezentat la ghişele municipalităţii. Dintre aceştia, peste 4800 au acordat calificativul “foarte bine” funcţionarilor de la ghişeu.

Controlorul de opinie a fost dat în  folosinţă în 14 iulie 2010, la ghişeele de relaţii cu publicul din cadrul Centrului de Informare pentru Cetăţeni (CIC), din str, Moţilor nr 7. Timp de o lună au trecut pragul CIC 21.772 cetăţeni. Dintre aceştia numai 5.989 şi-au exprimat opinia cu privire la serviciile de care au beneficiat din partea angajaţilor primăriei. 4.858 dintre voturi au fost pentru “foarte bine”, 1.127 pentru “bine” şi doar patru pentru “nesatisfăcător”. Dintre acestea, 3 au fost pentru ghişeul de relaţii cu publicul pentru urbanism. Potrivit unui comunicat al Primăriei, voturile negative s-au referit la nemulţumiri legate de răspunsul oferit la solicitări, nu la felul în care s-au purtat angajatele primăriei cu ei. S-au primit şi două “retractări” de la persoane care au apăsat din greşeală pe alte butoane decât cele pe care doreau să le folosească.

Angajatul lunii

Cel mai apreciat funcţionar de către cetăţeni, care va primi titlul de ”angajatul lunii” a întrunit un număr de 720 de “foarte bine”, 8 “bine” şi nici un “nesatisfăcător”. Este vorba despre inspectorul Diana Arieşean, care asigură relaţii cu publicul pe ghişeul urbanism.

Din analiza făcută în urma centralizări datelor, s-a constatat că timpii medii de procesare a cererilor cetăţenilor, care se situează între o minimă de 2:45 şi o maximă de 12:57 minute.
 
Ce sunt contolorii de opinie?
 
Sistemul este format dintr-un dispozitiv electronic care va fi montat pe biroul fiecărui angajat de la CIC. Conţine o fotografie, numele complet al angajatului respectiv, precum şi 3 butoare marcate cu “nesatisfăcător”, “bine”, “foarte bine”.
Dispozitivul este electronic şi transmite datele unei staţii centrale care înegistrează ora, staţia şi mesajul transmis. În acest fel, fiecare cetăţean care intră în legătură cu funcţionarii de la CIC poate, la finalul întrevederii să dea o “notă”, să aprecieze în această marjă calitatea serviciului de care a beneficiat.
Un singur dispozitiv costă aproximativ 100 de euro, potrivit firmei din Focşani care a furnizat aparatele. Firma Andan este aceeaşi de la care Primăria a cumpărat şi aparatele care eliberază bilete de ordine pentru cetăţeni.
 
La CIC funcţioneată 25 de ghişee, la parter fiind 10 – unde se înregistrează corespondenţa, se fac înscrieri în audienţă, se depun cereri şi se eliberează documentaţiile de urbanism, şi preiau şi se ridică diverse avize şi autorizaţiile emise de primărie (autorizaţii de liberă trecere, acord de funcţionare, comerţ stradal, taximetrie). La etaj se găsesc ghişeele Serviciului public Parcări, Poliţia Comunitară şi Camera agricolă, tot aici sunt şi casieriile.  

CITIŢI ŞI Buton care aduce zâmbetul pe faţa funcţionarilor Primăriei din Cluj

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite