Cluj: Înghesuială de ultim minut la E.ON Gaz

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Clujenii au luat cu asalt sediul E.ON Gaz pentru a-şi reînnoi contractele de furnizare.
Clujenii au luat cu asalt sediul E.ON Gaz pentru a-şi reînnoi contractele de furnizare.

Clujenii stau ore în şir la cozi pentru încheierea noilor contracte de furnizare. Cu toate că au avut la dispoziţie mai bine de un an, abonaţii au lăsat pe ultima sută de metri încheierea noilor contracte de furnizare şi, de teamă să nu fie debranşaţi de la gaz, iau acum cu asalt sediul instituţiei din Cluj-Napoca.

Potrivit reprezentanţilor E.ON Gaz România, noul contract de furnizare a gazelor naturale le-a fost transmis clienţilor prin poştă, în două exemplare, împreună cu factura aferentă consumului lunilor septembrie/octombrie de anul trecut. „Abonaţii aveau obligaţia să returneze un exemplar semnat al noului contract prin poştă, pe adresa Centrului de Relaţii Clienţi de care aparţin, în termen de 15 zile de la primirea acestuia, împreună cu o copie a actului de identitate al titularului de contract", a explicat Oana Trandafir, specialist în relaţii publice E.ON Gaz România.

„N-am primit nicio hârtie!"

Clujenii care nu şi-au reînnoit nici până în prezent contractele de furnizare a gazului au fost notificaţi, în luna noiembrie, de către E.ON Gaz, că se află în situaţia de a le fi sistată furnizarea gazelor naturale până la finele anului în curs, neexistând, practic, niciun cadru legal pentru prestarea acestui serviciu. „Am stat un ceas la coadă la Renel (SC Electrica - n.r.), pentru a fi pe urmă trimis aici, la E.ON Gaz. Nu am primit nicio hârtie anul trecut. Sau, poate, nu am băgat eu de seamă. E o mare prostie, stăm la cozi interminabile şi mai suntem şi ameninţaţi cu debranşarea", s-a lamentat Valentin Măruţa, unul dintre clujenii care nu s-a grăbit să-şi reînnoiască contractul.

În aceeaşi situaţie se află şi Nastasia Duna, care a venit astăzi la sediul E.ON Gaz pentru a intra „în legalitate", de teamă să nu rămână fără gaz. „Eu am ştiut că trebuie să închei un contract nou. Dar am avut probleme pe cap, iar acum am primit notificarea ", a spus femeia.

Alte modificări

„Regretăm situaţia creată, dar considerăm că timpul pus la dispoziţia clienţilor a fost suficient pentru reînnoirea contractelor de furnizare", a precizat Oana Trandafir. Reprezentantul E.ON Gaz a mai arătat şi că această lună este prima în care facturile vor conţine şi ajutoarele de încălzire acordate conform reglementărilor în vigoare. „Din cauza unor întârzieri cu care ne-au fost transmise de către instituţiile responsabile datele privind persoanele care beneficiază de aceste ajutoare, procesul de emitere a facturilor a fost uşor decalat. În acest moment, facturile au fost trimise către clienţi", a adăugat Oana Trandafir. În plus, termenul de scadenţă a fost prelungit cu 15 zile, astfel încât abonaţii au la dispoziţie 45 de zile pentru a-şi achita facturile.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite