Cluj: Amendă de 20.000 de lei pentru RCS&RDS

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În urma reclamaţiilor înregistrate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Cluj, comisarii au verificat operatorul economic RCS&RDS. Concluzia: prestatorul de servicii nu se comportă corect în relaţiile cu consumatorii, aducând atingere intereselor consumatorilor.

„Deşi prin contract este specificat un termen de instalare a serviciilor de maximum 90 de zile, operatorul economic nu şi-a onorat această obligaţie, înregistrându-se întârzieri uneori chiar de lungă durată. Au fost emise facturi eronate fie  pentru unele servicii necontractate, fie pentru echipamente aflate în custodia consumatorului. În plus, nu a fost respectat termenul de remediere a nefuncţionalităţilor semnalate de către petenţi (48 de ore)", se arată în comunicatul CJPC Cluj.

Reclamaţiile au fost soluţionate în favoarea petenţilor prin instalarea serviciilor şi acordarea unor facilităţi pentru compensarea disconfortului creat de întârzierea instalării serviciilor, prin stornarea facturilor emise în mod eronat sau prin reducerea abonamentului proporţional cu perioada ce a depăşit termenul contractual de remediere.

Pentru neconformităţile constatate, operatorul economic a fost sancţionat cu amenda maximă prevăzută, în valoare de 20.000 de lei.

Reprezentanţii RCS&RDS au dat asigurări că vor lua toate măsurile administrative în vederea preîntâmpinării, în viitor, a unor situaţii de acest gen.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite