Clujul, promovat la Târgul de Turism de la Madrid. Printre atracţii se numără şi Cluj Arena

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Simbolurile Clujului
Simbolurile Clujului

Clujul va participa, de mâine, 18 ianuarie, timp de cinci zile, la unul dintre cele mai prestigioase târguri de turism din lume, FITUR 2012. Oraşul va fi promovat prin pliante, pixuri cu logo-ul Clujului, harta municipiului, dar şi atracţii gastronomice.

Pliantele vor fi editate în limbile spaniolă şi engleză. Obiectivele turistice redate grafic sunt: Obiectivele turistice redate grafic sunt: Catedrala Mitropolitană Ortodoxă, statuia lui Avram Iancu, Teatrul Naţional, Biserica Sf. Mihail, Ansamblul Statuar Matia Corvin, Bastionul Croitorilor, Turnul Pompierilor, statuia lui Sf. Gheorghe ucigând balaurul, Grupul Statuar Şcoala Ardeleană, Zidul Cetăţii, Biserica şi Mănăstirea Franciscană, Primăria şi Consiliul Local, Teatrul şi Opera Maghiară de Stat, Monumentul Eroilor de pe Cetăţuie, statuia lui Mihai Viteazu, Casa Tranzit, Vechiul Casino, dar şi noul stadion „Cluj Arena".

Clujul va fi promovat şi printr-un pliant special dedicat candidaturii oraşului la titlul de Capitală Culturală Europeană 2020.

Reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca spun că informaţiile statistice de la ediţia de anul trecut ale FITUR sunt impresionante. La standurile dedicate expozanţilor au fost prezente nu mai puţin de 10.434 de companii, oraşe, organizaţii de cultură, universităţi, asociaţii comerciale, agenţii de turism din 166 de ţări şi regiuni ale globului. Mai mult decât atât, târgul a fost vizitat de peste 200.000 de specialişti în turism şi potenţiali turişti.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite