Cadou de la Dacia Service: un autoturism nou, stricat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După reparaţii care au durat mai bine de patru luni, un clujean şi-a primit maşina nou cumpărată cu aceleaşi defecţiuni. Cristian Hăgătiş a reclamat, ieri, la Protecţia Consumatorilor, Dacia Service din Cluj-Napoca şi cere să-şi primească banii înapoi sau un autoturism nou.

De Crăciunul trecut, şi-a cumpărat o Dacia Logan de toată frumuseţea, nouă, din fabrică. Cristian Hăgătiş, un economist clujean de 32 de ani, spune că, dacă ar fi ştiut atunci ce coşmar îl aşteaptă, ar fi renunţat la costisitorul „cadou", destinat întregii familii. La nici două luni în care a apucat să se bucure de noua maşină, a fost sunat de la Dacia Service din Cluj-Napoca şi invitat să-şi ducă autoturismul înapoi, pentru efectuarea unor teste, care urmau să dureze câteva ore. „Când am sunat să-mi iau înapoi maşina, mi s-a spus că nu o mai pot lua, pentru că e desfăcută. Nimeni nu mi-a explicat ce şi cum, motorul era bucăţi, deşi eu nu mi-am dat acordul pentru aşa ceva. Atât mi s-a spus, că nu a trecut testul", îşi începe povestea clujeanul.

Maşină nouă, pericol de accidente

După două săptămâni, Cristian Hăgătiş a fost anunţat de reprezentanţii Dacia Service că poate veni să-şi recupereze maşina. „Mi s-a spus că motorul a fost schimbat. De la prima cheie, au început problemele. Suna urât, suspect. După câteva zile în care am circulat cu maşina mea, motorul a început să se oprească atunci când îmi era lumea mai dragă. În intersecţii, dimineţile, când mă grăbeam la serviciu. Ba, mai mult, era să fac şi accident, pentru că o maşină din spatele meu a fost cât pe ce să intre în mine din cauza asta", spune Hăgătiş.

Clujeanul a semnalat problemele nou apărute la call centerul  producătorului din Piteşti. „Am dus maşina din nou în service, în aprilie. Mecanicii de la Dacia Service mi-au spus că motorul  nu are nimic, doar că are o altă «tonalitate». În cele din urmă, mecanicii au recunoscut că există oscilaţii de turaţie la motor şi că trebuie să-mi las maşina în service", spune clujeanul. Acesta a primit, pe perioada reparaţiilor, o maşină de rezerva din partea service-ului.

Patru luni, în service

Cristian Hăgătiş a acceptat maşina, în speranţa că-şi va recăpăta curând autoturismul nou, cumpărat „cu banii jos". „Toate bune şi frumoase, dar cine ar fi crezut că maşina mea nouă va sta în service patru luni?", adaugă Hăgătiş. Abia săptămâna trecută a fost rechemat la service, pentru a-şi ridica maşina. „Mi s-a spus că acum funcţionează perfect. Când colo, să constat că nu au reparat, de fapt, nimic", afirmă economistul. Ca să demonstreze acest lucru, proprietarul ghinionist a solicitat o probă tehnologică, la care a participat o echipă de trei mecanici de la Dacia Service. „Evident, motorul a murit într-o intersecţie", spune Cristian Hăgătiş.

Şi cu banii daţi, şi cu maşina luată

Pentru a se găsi cauzele defecţiunii, autoturismul a fost din nou oprit la service. De data asta, fără a i se da clientului o altă maşină. „Am ajuns să umblu cu taxiul. Mă-ntreb de ce m-am mai chinuit să-mi iau maşină. Vreau fie banii ce i-am achitat toţi, o dată, fie o maşină nouă. Cea pe care am luat-o a funcţionat perfect până să mă recheme la teste. Oricum, am depus o plângere şi la Protecţia Consumatorilor", mai spune Cristian Hăgătiş.

„Vom rezolva problema!"

Directorul general al Dacia Service Cluj, Petru Turc, admite că există probleme tehnice la maşina achiziţionată de Cristian Hăgătiş, dar că acestea „se vor rezolva în cel mai scurt timp posibil". „Am semnalat problema la Automobile Dacia, la Piteşti. Noi nu putem face mai mult. Nu am mai avut de-a face cu asemenea probleme. De data asta, cerem, dacă e nevoie, şi o echipă de specialişti de acolo. Presupun că problemele au o cauză legată de soft", spune Turc. Acesta a explicat şi motivele pentru care clientul nu a primit o maşină. „Am anunţat problema la Piteşti. Până nu decid ei ce e de făcut, noi nu putem decât să aşteptăm", încheie Petru Turc.  

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite