CLUJ: Şi întârziaţi, şi cu banii luaţi!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Şapte călători au fost amendaţi pentru că avionul cu care au ajuns la Bucureşti a aterizat cu întârziere. Zbor cu nervi pentru şapte dintre clujenii care s-au numărat printre ultimii călători ai cursei operate de Blue Air pe ruta Bucureşti - Cluj-Napoca, în seara zilei de luni.

Pentru a putea fi îmbarcaţi, acestora li s-a impus plata unei taxe de câte 15 euro, pentru că au întârziat la check-in. Oamenii susţin însă că de vină e tot Blue Air, companie a cărei cursă pe ruta Napoli - Bucureşti a plecat cu o întârziere de 30 de minute de pe aeroportul italian.

„E vina lor şi suntem taxaţi tot noi“

Ioan Galben, unul dintre pasagerii care au plătit „amenda“ şi avea bilet de Napoli – Cluj-Napoca cu escala pe aeroportul Băneasa din Bucureşti, a povestit întreaga situaţie. „Noi am plecat de la Napoli cu un avion al companiei la aproape 30 de minute de la ora când trebuia să fie decolarea. Am ajuns în Bucureşti la 21.20 şi am aşteptat câteva zeci de minute până ne-au venit bagajele. Ulterior am fugit pentru a ne îmbarca în avionul de Cluj. Ni s-a spus să plătim taxa de câte 15 euro per pasager pentru că am întârziat“, povesteşte clujeanul.

În final, după ce au ajuns la punctul de control cu cinci minute înainte de ora de plecare a avionului, pasagerii s-au trezit că mai trebuie să aştepte alte 40 de minute la coadă.

„Ne aşteptam ca după ce am plătit taxa să vedem un avion plin de oameni care să rămână la sol doar pentru noi, când de fapt, oamenii stăteau la coadă“, mai spune un alt pasager, care a dorit să rămână anonim. Ajunşi în aeronavă, oamenii au aflat că, de fapt, avionul care urma să decoleze spre Cluj avea oricum o întârziere de 50 de minute.

Blue Air: „Le returnăm banii“

Ramona Dumitru, reprezentant al Serviciului de Relaţii cu Clienţii din cadrul Blue Air a arătat că operatorul nu răspunde pentru conexiunile stabilite de către pasageri între două curse. „Există posibilitatea ca pasagerii să nu fi specificat în momentul în care s-au prezentat la punctul de lucru Blue Air din aeroport, numele companiei cu care au avut cursa externă întârziată. Dacă ar fi fost specificat acest aspect ar fi putut fi evitată aceasta situaţie. Celor şapte pasageri le putem înapoia integral acea taxă “, a declarat reprezentanta Blue Air.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite