CLUJ: Campanie de popularizare pentru „Telefonul Copilului“ (VIDEO)

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Cluj se alătură campaniei „Când eu nu pot să vorbesc...“ menită să popularizeze numărul de telefon 116 111, apelabil în cazul semnalării abuzurilor faţă de copii

Scopul campaniei constă în creşterea gradului de implicare a populaţiei în semnalarea cazurilor de încălcare a drepturilor copilului la numărul de telefon 116 111, serviciu gratuit gestionat de Asociaţia Telefonul Copilului. Potrivit comunicatului oficial al IPJ Cluj, sesizarea abuzurilor la 116 111 va permite intervenţia poliţiştilor, a asistenţilor sociali şi a altor specialişti pentru rezolvarea fiecărei situaţii în parte. În plus, cetăţenii pot primi şi informaţii de consiliere în cazul drepturilor copiilor la acest număr de telefon.

În luna iulie 2008, Asociaţiei Telefonul Copilului, în parteneriat cu Romtelecom, i-a fost acordată de către Autoritatea Naţională pentru Comunicaţii (ANC), licenţa pentru implementarea numărului unic european de asistenţă pentru copii, 116 111. Începând cu data de 1 octombrie 2008 acesta a devenit funcţional la nivelul întregii ţări în reţeaua Romtelecom. România a fost a treia ţară din Uniunea Europeană care a pus la dispoziţia copiilor acest număr unic. 

Campania se va derula la nivelul judeţului Cluj până la data de 3 decembrie 2010, cu mesajul „Când eu nu pot să vorbesc….Sună tu la 116 111 şi vorbeşte despre suferinţa mea".

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite