A vrut să zboare la Cluj, dar a ajuns la Constanţa

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O clujeancă a povestit pentru „Adevărul de Seară“ peripeţiile de care a avut parte în zbor din cauza furtunii de luni. O cursă aeriană Tarom, care transporta de la Bucureşti mai mulţi pasageri spre Cluj-Napoca, a fost întoarsă din drum, luni seara, după ce sistemul de balizaj al aeroportului clujean s-a defectat din cauza unei furtuni.

Avionul a fost redirecţionat spre alt aeroport, însă nu a reuşit să aterizeze decât abia pe Aeroportul „Henri Coandă” din Constanţa. „Avionul nu se putea întoarce nici pe Băneasa, nici pe Otopeni, deoarece nici la ei nu erau condiţii meteo favorabile, astfel ajungând la Constanţa”, ne-a spus Victor Popa, purtătorul de cuvânt al Consiliului Judeţean Cluj. Reprezentanţii Tarom au precizat că pasagerii au fost cazaţi la un hotel din Constanţa, întorcându-se la Cluj-Napoca a doua zi dimineaţa.

A dormit la Constanţa

Simona Bernard, o clujeancă ce ar fi trebuit să aterizeze cu aeronava TAROM luni seară, la ora 22.15, pe aeroportul din Cluj, s-a trezit în Constanţa, unde a rămas peste noapte.

„În timpul zborului am fost anunţaţi că trebuie să ne întoarcem, deoarece pe aeroportul din Cluj nu se putea ateriza. Iniţial ni s-a spus că ne întoarcem la Bucureşti, dar apoi ni s-a transmis că nu putem ateriza nici acolo şi că vom ajunge la Constanţa“, ne-a spus Simona Bernard, în vârstă de 36 de ani.

Clujeanca ne-a povestit că pasagerii, care ocupau aproape toate locurile din avion, nu s-au speriat, ci au înţeles că e o problemă cauzată de furtună. „Am ajuns în Constanţa în jur de 23.00. Am aşteptat puţin într-o sală, iar apoi am fost cazaţi la un hotel din apropiere. Nu am prea dormit, deoarece la 3.45 ni s-a bătut în uşă să plecăm. La Cluj am ajuns la ora 6.30“, a mai spus aceasta.

„Eu lucrez de acasă, nu trebuia să ajung la serviciu a doua zi, însă mulţi dintre pasageri îşi făceau griji dacă şi cum vor ajunge“, a precizat aceasta. Printre cei îmbarcaţi în cursa Tarom se aflau şi copii, dar şi persoane străine. „Piloţii ne explicau în engleză ce se întâmplă, iar când am văzut că o persoană nu înţelegea mai nimic mi-am dat seama că nu ştie limba română. Am încercat să-i explic eu şi să o liniştesc“, a povestit aceasta.

Simona Bernard, care lucrează în cadrul unei firme de cercetare socio-umană, şi-a amintit că a mai trecut printr-o întâmplare asemănătoare în trecut. „Zbor foarte mult, iar în trecut m-am mai confruntat cu aşa ceva, să fim întorşi din drum, însă atunci era o cursă a Carpatair. A fost din vina lor, motiv pentru care nu am mai circulat cu ei, dar cu Tarom voi mai circula“, a precizat aceasta.

Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca a fost blocat luni-noapte timp de patru ore, toate aeronavele fiind redirecţionate între orele 23.00 - 3.00 spre alte aeroporturi din ţară, de unde pasagerii au fost transportaţi la destinaţie cu autocarele.


„Iniţial ni s-a spus că ne întoarcem la Bucureşti, dar apoi ni s-a transmis că nu putem ateriza nici acolo şi că vom ajunge la Constanţa“

Simona Bernard, pasageră

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite