Primăria înfiinţează un birou care va aduna plângeri la adresa asociaţiilor de proprietari

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Arhivă
Arhivă

De la 1 martie, buzoienii care doresc să se informeze sau să facă reclamaţii cu pri­vire la activitatea din cadrul Asociaţiilor de Proprietari din municipiu se pot adresa unui Birou de îndrumare şi control pentru Aso­ciaţiile de Proprietari, ce va fi amenajat în Primărie.

Luna tre­cută, Consiliul Local a aprobat înfiinţarea unei co­misii de control a Asociaţiilor şi are la bază numărul mare de re­cla­maţii existente la nivelul Pri­măriei pe acest segment. „Pâ­nă acum, acest serviciu era îndeplinit în cadrul Biroului  Registratură-Relaţii cu Publi­cul, dar, având în vedere că sunt tot mai multe recla­maţii la adresa preşedinţilor de A­sociaţii de Proprietari, acest lucru m-a convins să înfiinţez acest birou”, a declarat primarul Constantin Boşcodeală, în ca­drul unei conferinţe de presă.

Aceasta nu este singura schimbare operată în organigrama Primăriei Buzău, care se pregăteşte în vederea con­tu­rării unei noi strategii de dezvoltare a oraşului, precum şi pentru accesarea unor noi programe cu fonduri structu­rale.

Buzău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite