Cozile de la primărie, micşorate de mediul virtual

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Până la sfârşitul anului, Primăria Buzău va avea încă o pagină de internet, pe lângă cea deja existentă, care va asigura fluxul de informaţie între instituţie şi cetăţeni. În plus, buzoienii vor avea posibilitatea să îşi achite impozitele şi taxele de acasă sau de la cele trei infochioşcuri care vor fi amplasate în trei locaţii din oraş.

Primăria derulează un proiect de modernizare a structurii informatice care va permite, atunci când va deveni operabil, accesul facil al cetăţenilor la informaţii şi documente. Anunţul a fost postat pe site-ul Primăriei Buzău sub titulatura: "Consolidarea nodului electronic al Primăriei Municipiului Buzău pentru realizarea extinderii şi asigurării interoperabilităţii serviciilor eGuvernare şi eAdministraţie la nivelul Municipiului Buzău .


"Formula elaborată, impusă de normativele europene, va fi explicată prin pliante pe care noi le-am comandat deja şi care vor fi distribuite buzoienilor", ne-a declarat viceprimarul Fănică Bârlă, managerul de proiect.


Toate unităţile din subordinea municipalităţii, inclusiv şcolile, grădiniţele şi căminele vor fi conectate la reţea. Cel mai important este faptul că fiecare contribuabil, posesor de computer, va putea să descarce formulare, să facă plăţi electronice şi chiar să obţină certifícate de urbanism fără să mai fie nevoit să stea la cozi la ghişee.


Pentru cei care nu au acces la internet, responsabilii proiectului vor amenaja câte un punct de informare în Piaţa Dacia, în Piaţa Dorobanţi şi în Cartierul Micro XIV, de unde vor putea să facă aceleaşi operaţiuni.


Recepţia lucrării, adjudecată prin licitaţie de o societate din Bucureşti, este prevăzută la sfârşitul anului.

Buzău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite