VIDEO Priviţi şi învăţaţi: campanie de promovare a Stockholmului cu doar doi magicieni şi şapte iPad-uri!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Fiecare oraş modern are o armată de oameni care se ocupă cu imaginea lui la nivel mondial, din punct de vedere turistic. Se cheltuiesc zeci de milioane de euro pe campanii de promovare pompoase şi spoturi publicitare, cu scopul de a atrage turişti şi investitori.

În Bucureşti, autorităţile investesc anual sume fabuloase pentru a face Capitala noastră mai vizibilă pe harta turistică a destinaţiilor cosmopolite, cât şi pentru a atrage atenţia investitorilor străini asupra avantajelor autohtone.

În alte ţări, promovarea unui oraş a trecut la un cu totul alt nivel, unul cu adevărat spectaculos şi eficient, inovator şi demn de vremurile în care traim.
Charlie Caper şi Erik Rosales sunt doi magicieni suedezi angajaţi de autorităţile Stockholmului care au dezvoltat o prezentare pe cât de simplă în mesaj, pe atât de complexă în exprimare. Originalitatea şi dinamismul spotului ar putea servi ca model pentru toţi cei care se ocupă de imaginea unui oraş.

Pentru reprezentaţia lor, cei doi au folosit şapte tablete iPad cu ajutorul cărora au dezvoltat o prezentare spectaculoasă a oraşului lor. Urmăriţi mai jos reprezentaţia susţinută la MIPIM în oraşul francez, Cannes.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite