Peste 1.800 de apeluri la Telefonul copilului în acest an, în sectorul 2

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste 1800 de apeluri ce semnalau probleme legate de neglijarea sau molestarea copilului au fost înregistrate în cursul acestui an şi preluate spre rezolvare de asistenţii sociali ai sectorului 2 care au răspuns la Telefonul Copilului pus la dispoziţie pentru asemenea cazuri de Primăria acesteui unităţi administrative.

Asistenţii sociali ai sectorului 2 au preluat la Telverde - 021.9852 un număr de 1.816 cazuri, problemele vizate fiind: neglijarea copilului din partea familiei, abuzul fizic şi emoţional in familie, repatriere copil din alte state, mama si copil pe strada, copil care a săvârşit o fapta penală dar nu are răspundere penală, copil care practică cerşetoria, sesizarea sau furnizarea de informaţii suplimentare referitoare la cazurile instrumentate la nivelul situaţiilor de abuz sau molestare.

Telefonul Copilului este un serviciu de specialitate pe care copiii şi familiile din sectorul 2 îl pot accesa în funcţie de nevoile pe care le au la un moment dat şi pentru a semnala situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare. În acest mod, sunt asigurate condiţiile de aplicare a programelor şi strategiilor de asistenţă sociala în domeniul protecţiei copilului, în funcţie de nevoile sociale identificate în teren.

Pentru combaterea fenomenului 'copiii străzii', lucrătorii sociali din sectorul 2 merg în zonele cunoscute ca fiind frecventate de aceştia, pentru a-i lua din mizeria în care stau, oferindu-le în schimb varianta de a fi cazaţi la Adăpostul destinat unor asemenea cazuri. În cursul acestui an, 200 de copii luaţi de la cerşit au beneficiat de găzduire în Adăpostul pentru copiii străzii din sectorul 2, unde s-au bucurat de găzduire într-un spaţiu plăcut şi un mediu securizat.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite