Lucrările din zona Pasajului Pipera, întârziate de mutarea cablurilor electrice

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lucrările de asfaltare de pe lângă Pasajul Pipera nu fost finalizate pentru că cei de la Enel nu au terminat de mutat cablurile electrice din zonă, a declarat pentru „Adevărul” George Buzduga, managerul de proiect.

Pentru că reţelele electrice nu au fost relocate nu au putut fi executate nici lucrările la bazinele de retenţie a apelor pluviale de sub pasaj.

Buzduga a apreciat că lucrările din jurul pasajului ar putea fi terminate până la sfârşitul lunii martie.

În ceea ce priveşte pasajul, managerul de proiect a declarat că acesta este gata şi că se aşteaptă decizia Primăriei Capitalei pentru inaugurare.

Biroul de Presă al Enel a precizat pentru „Adevărul” că în cursul lucrărilor pentru relocarea reţelelor electrice din zona pasajului au apărut o serie de situaţii neprevăzute. „În cursul lucrărilor complexe efectuate pentru relocarea reţelelor de energie electrică din zona pasajului Pipera au fost întâmpinate diferite situaţii neprevăzute. Rezolvarea acestor situaţii nu a depins în totalitate de Enel şi a presupus conexarea unor decizii ale unor instituţii publice şi private, de la procesul laborios de expropiere, până la preluarea unui amplasament pentru un post de transformare. Estimăm că în circa 7-8 zile, aceste lucrări vor fi finalizate, în ceea ce ne priveşte”, artă Biroul de Presă al Enel.

Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care podul propriu-zis va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe – 136, respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime.

Proiectul a vizat şi lărgirea Şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, de la intersecţia acesteia cu străzile Elena Caragian şi Moeciu şi până la actualul pasaj suprateran Pipera-Tunari, pe o lungime de 1.658 metri. Cele trei benzi vor fi separate de un scuar cu verdeaţă.

Totodată, pe ambele părţi ale pasajului au fost prevăzute bretele rutiere cu câte două benzi de circulaţie, late fiecare de câte 3 metri.
Lucrările au început în luna august 2010 şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA.





 

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite