FOTOGALERIE Cinci oferte pentru construcţia tronsonului de metrou Parc Bazilescu-Străuleşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Metrorex a primit cinci oferte din partea constructorilor interesaţi de contractul pentru extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Străuleşti, din partea a două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate, relatează Mediafax.

Asocierile sunt Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI, Aktor (Grecia) - Euroconstruct - Arcada, respectiv Max Boegl România - Max Bogl (Germania) - Delta ACM. Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) şi FCC Construction (Spania).

Termenul de prezentare a ofertelor a expirat vineri.

Lucrările vizează extinderea reţelei de metrou, cu două staţii, pe Linia 4, tronsonul Parc Bazilescu - Laminorului - Lac Străuleşti. Contractul este estimat la 953,5 milioane lei, finanţarea urmând să fie asigurată de la bugetul de stat. Lucrările ar urma să fie finalizate în trei ani şi jumătate.

Conform ofertelor prezentate se estimează că lucrarile vor fi finalizate într-o perioada de la 20 de luni la 42 de luni, iar costurile de execuţie variază de la 714,7 milioane lei la 948,9 milioane lei.

Cum vor arăta noile staţii de pe Magistrala 4 de metrou

CLICK pe imagini pentru a vedea cum vor arăta viitoarele staţii!

Comisia de evaluare a ofertelor este formată din specialişti ai SC Metrorex SA şi experţi din instituţii guvernamentale şi universităţi tehnice de profil.

Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km cale dubla), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului. Se urmăreşte realizarea unui sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străuleşti în ideea de a stimula renunţarea benevolă la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane şi urbane. În acest sens s-a prevăzut amenajarea terenurilor la suprafaţă prin realizarea unui Nod intermodal în Zona Lac Străuleşti – parcare şi autogară (Park & Ride Straulesti) pentru călătorii din zona periurbană de nord vest a Capitalei.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite