Medalii de aur, argint şi bronz pentru studenţii Universităţii din Bucureşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Echipa care a reprezentat Universitatea din Bucureşti la cea de-a XV-a sesiune Markstrat a Programului Intensiv organizat de consorţiul Dukenet la Budapesta a obţinut şi anul acesta rezultate foarte bune.

Astfel, la competiţia care a avut loc în perioada 29 ianuarie – 5 februarie, studenţii de la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, secţia Limbi Moderne Aplicate, şi de la Facultatea de Administraţie şi Afaceri au obţinut două medalii de aur (din cele trei maximum posibil), două medalii de argint (din trei maximum posibil) şi două medalii de bronz.

La competiţia de anul acesta au participat 98 de studenţi şi 14 cadre didactice din Marea Britanie, Rusia, Germania, Ungaria, Polonia, Spania, Finlanda, Ţările de Jos, Franţa şi România.

Cei patru studenţi de la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine: Lixandru Adina – Elena (aur), Bogdan Cristian Mădălin (aur), Uretu Andreea (argint), Scarlat Andreea (bronz), şi cei doi studenţi de la Facultatea de Administraţie şi Afaceri: Constantin Ionuţ (argint), Dumitraşcu Raluca Bogdana (bronz) au obţinut cel mai mare succes de până acum înregistrat de delegaţia română.

Medalii şi pentru profesori

Şi cei trei instructori care au condus echipa ce a reprezentat Universitatea din Bucureşti au obţinut medalii de aur: conf. dr. Diana Ioniţă, directorul Centrului de Limbi Străine şi director al Departamentului de Limbi Moderne al Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine, prof. dr. Magdalena Platis-Iordache, prorector al Universităţii din Bucureşti, şi drd. Mihaela Raţă, colaborator la Departamentul de Limbi Moderne Aplicate.

În cadrul programului Markstrat, studenţii au luat parte timp de o săptămână la zece runde de simulare pe probleme de marketing în limba engleză, online, fiind coordonaţi de către profesori/instructori din ţările participante. Au fost testate cunoştinţele de limba engleză, limbajul terminologic specific domeniului marketing, conceptele teoretice de marketing şi management, competenţele IT, dar şi modul de lucru în echipă, viteza şi spontaneitatea luării de decizii sau găsirii de soluţii, munca în regim de stress, competenţa de autoevaluare şi de reacţie în situaţii limită. Strategia folosită de către firma virtuală concepută de studenţii Universităţii din Bucureşti a impresionat juriul în urma rapoartelor intermediare predate la sfârşitul fiecărei runde şi a prezentării finale.

Dukenet este o reţea care a fost înfiinţată acum 14 ani şi cuprinde universităţi din Europa (Danemarca, Ţările de Jos, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Suedia şi Marea Britanie). Din anul 2008, Universitatea din Bucureşti a devenit partener cu drepturi egale, urmând să trimită anual studenţi de la departamentele şi facultăţile menţionate mai sus la un stagiu intensiv de strategii de marketing.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite