Unde se colectează non-stop ajutoare pentru sinistrați

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Donațiile vor fi distribuite atât persoanelor afectate de ninsori în județele Buzău și Vrancea, cât și celor din București care suferă de pe urma frigului și a zăpezii.

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a făcut un apel către bucureșteni, pe care îi roagă să contribuie, pe măsura posibilităților, cu pături, îmbrăcăminte, încălțăminte și alimente neperisabile pentru ajutorarea celor sinistrați. De asemenea, municipalitatea a anunțat că o parte din îmbrăcămintea donată va fi distribuită persoanelor fără adăpost cazate în centrele sociale din București.
În acest moment, în adăposturile municipalității sunt cazate 630 de persoane fără adăpost. (158 la adăpostul din Berceni și 472 la Complexul Integrat de Servicii Sociale din Pallady).

Nouă puncte de colectare
În acest sens, Primaria Capitalei a înființat, începând de astăzi, nouă puncte de colectare ale acestor ajutoare, cu program non-stop.

Acestea sunt:

- sediul Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București din str. Foisorului, nr.56-58, sector 3;
- sediul Complexului integrat de servicii sociale pentru adulți Sf.Ioan, nr.64, sector 3;
- Policlinica socială Regina Maria, nr.81-88, sector 3;
- Cantina socială Grivița, Calea Griviței nr.216, sector 1;
- Cantina socială Dacia, bdul. Dacia, nr. 196, sector 1;
- Cantina socială Ferentari, Calea Ferentari nr. 91, sector 5;
- Cantina socială Bucur, str.Agricultori n.44, sector 2;
- Cantina socială Sf. Constantin, str. Sf. Constantin nr. 8, sector 1;
- sediul PMB, parter, Splaiul Independenței, nr.291-293, sector 6.

În cazul în care există bucureșteni care doresc să facă donații, dar nu se pot deplasa, aceștia pot suna la numerele de telefon 0.800.821.218 și 021.305.55.50 și o echipă a DGASMB se va deplasa la domiciliul acestora.

Asistenții sociali vin să vă cumpere mâncare
La numărul de telefon gratuit 0800 821 218 pot apela și persoanele vârstnice care nu pot ieși din casă din cauza condițiilor meteorologice și nu își pot astfel procura mâncare, medicamente sau apă. Aceștia pot sesiza astfel echipele mobile ale Direcției Generale de Asistență Socială. Echipe DGASMB se vor deplasa la domiciliul persoanei într-o perioadă cuprinsă între minimum 2 ore și maximum 4 ore, vor prezenta legitimațiile de serviciu și vor stabili împreună cu persoana respectivă planul personalizat de intervenție. Marți s-au înregistrat 63 de astfel de solicitări.
Acest serviciu este disponibil pe perioada instituirii codului portocaliu în Capitală.

București



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite