Tudor Chirilă a devenit imaginea Bursei de Valori. El le dă lecţii tinerilor despre bani şi investiţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Artistul a început o colaborare cu Bursa de Valori Bucureşti în încercarea de a educa populaţia în spiritul finanicar. Tudor Chirilă este imaginea unei campanii de spoturi publicitare prin care BVB încearcă să devină mai vizibilă în ochii tinerilor.

Pentru a fi siguri că ating grupul ţintă, reprezentanţii BVB l-au ales pe Tudor Chirilă, solistul trupei Vama, să fie cel care le explică tinerilor termeni financiari în cadrul unei campanii publicitare. Practic, este vorba de spoturi scurte care sunt rulate la un post naţional de televiziune. Campania se va desfăşura pe parcursul unei luni şi scopul acesteia este de a educa financiar publicul tânăr în speranţa creşterii numărului de investitori la Bursă.

București

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite