Vezi aici ce reclamă străinii cazaţi în Capitală!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Personalul neatent, serviciile de curăţenie şi preţurile piperate sunt câteva dintre nemulţumirile oaspeţilor de la marile hoteluri bucureştene. Sute de comentarii legate de experienţa străinilor la unul dintre cele 168 de hoteluri bucureştene sunt postate, lunar, pe cel mai mare site de rezervări hoteliere din lume, booking.com.

VEZI ȘI: DEZBATEREA Slogan pentru turismul din Capitală: „Europa este mai tânără în București“. Ce părere aveți?

Părerile străinilor sunt împărţite când vine vorba de serviciile şi personalul hotelurilor noastre. În vreme ce unii spun că angajaţii sunt săritori şi laudă arhitectura şi amplasamentul imobilelor, mobilierul din camere şi serviciile, alţii critică tocmai aceste aspecte.

Wilberth, un turist olandez care susţine că a fost cazat la Novotel în martie 2011, e de părere că personalul este neprietenos şi stângace, iar camerele sunt prea mici. Un alt turist, Michael din Cypru, care a vizitat acelaşi hotel în octombrie 2010, spune supărat că a avut de aşteptat o oră până când camerista i-a adus un fier de călcat. „Personalul este foarte nepoliticos, iar costurile sunt ridicate în comparaţie cu condiţiile oferite", a scris şi un italian cazat la Intercontinental.

„Angajaţii nu zâmbesc niciodată!"

Anuj, un turist indian, care spune că a vizitat Bucureştiul în martie 2011, a trecut la bile negre ale hotelului Ramada Majestic numărul mic de programe TV şi absenţa unor posturi populare, dar şi serviciile de curăţenie. Un alt client, Robin, din SUA, a reclamat parcarea prea mică a hotelului.

În schimb, pentru William din Macduff, Marea Britanie, marea supărare a fost legată tot de personalul hotelului: „Am călătorit de la Budapesta pe nişte drumuri oribile şi am ajuns la 11 noaptea în Bucureşti, dar cei de la hotel au refuzat să ne dea un sandwich".

Alt hotel, aceleaşi probleme. Diana, care a fost cazată la Phoenicia Grand Hotel, se plânge de personal: „Angajaţii nu sunt suficient de prietenoşi, nu zâmbesc niciodată!". Pentru belgianul Jaques, cazat la 2 august la Ramada, s-a plâns că a avut de aşteptat 15 minute până când a primit o băutură la bar, deşi erau doar doi clienţi.

Toate comentariile, analizate

„Vă asigurăm că respectivele mesaje, atât cele favorabile cât şi nefavorabile, sunt citite cu interes şi analizate în consecinţă", susţin reprezentanţii Phoenicia Grand Hotel. Reprezentanţii Ramada Majestic susţin că „unele afirmaţii ale clienţilor sunt reale, dar nu ne privesc, în mod direct. Nu este cazul să alăturaţi imaginea hotelului nostru, sau a altui hotel, de starea proastă a drumurilor, care nu este de competenţa noastră". „Le suntem recunoscători pentru mesajele lor, pe care le analizăm şi încercăm să le găsim în permanenţă o rezolvare", ne-a transmis şi Dana Chiriac, PR Manager al Hotelului Intercontinental Bucureşti.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite