Televiziune de metrou

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cei 700.000 de călători ai metroului bucureştean vor fi bombardaţi, zilnic, cu informaţii . Pe ecranele LCD montate în staţiile de metrou vor fi difuzate ştiri, gaguri, reclame, informaţii utilitare, dar şi SMS-uri de dragoste.

Un contract semnat între Sindomet – firma înfiinţată de sindicatul de la metrou şi regia Metrorex - şi Monopoly Media prevede montarea unor ecrane LCD pe peroanele celor 45 de staţii ale metroului bucureştean. Proiectul intitulat „Zoom”, care presupune instalarea a peste 700 de ecrane, este o investiţie de 2 milioane de euro.

De instalarea ecranelor şi de gestionarea spaţiului publicitar aferent se ocupă Monopoly Media, o divizie a grupului Realitatea-Caţavencu. Instalarea plasmelor a fost finalizată în două luni, de astăzi urmând să înceapă emisia televiziunii de metrou. Într-o staţie sunt 16 ecrane, câte opt pe fiecare peron.

Sistemul de ecrane va difuza un program  asemănător cu cel al unui post TV, dar va avea circuit închis, în subteran. Bucureştenii care folosesc metroul vor fi, din această dimineaţă, bombardaţi cu informaţii la volum ridicat. Şi va fi mult zgomot! Zilnic, călătorii vor fi conectaţi la principalele ştiri, revista presei, starea vremii, sport şi vor primi sugestii despre cum să-şi petreacă timpul liber. Nu vor lipsi din program rubricile de horoscop, bucătărie, sănătate, curiozităţi, turism, mondenităţi şi gagurile.

Reclame şi utilitare sau ştiri şi gaguri?

Preşedintele sindicatului de la metrou, Ion Rădoi, spune că el ştie că pe ecranele LCD de la metrou se vor difuza doar reclame şi informaţii utilitare despre Metrorex. „După cum ştiu eu,  contractul de asociere prevede difuzarea de publicitate şi informaţii despre reţeaua Metrorex. Nu ştiu nimic despre un program TV”, a explicat preşedintele sindicatului de la metrou.  „Vor fi difuzate jurnale de ştiri în toată regula, dar fără prezentatori.

Deocamdată nu vom avea informaţii despre mersul trenurilor de metrou, doar informaţii utilitare despre bilete şi abonamente”, explică Gabriel Faflei, director general al Monopoly Media, societatea care administrează televiziunea de metrou.

Mesaje amoroase

În scurt timp va fi pusă la punct şi o reţea de mesaje televizate prin care călătorii vor putea să-şi transmită dedicaţii, anunţuri de mică publicitate şi chiar declaraţii de dragoste.

„Vrem să construim o comunitate în jurul staţiilor de metrou. Folosind SMS-ul vor putea să-şi trimită mesaje sau vor putea să publice mici anunţuri. Toate acestea vor rula pe ecranele din staţiile de metrou”, a explicat directorul general al
Monopoly Media.

image

Sunt sătul de agresivitatea asta publicitară. Mă uit în jos şi pe pereţi - reclame, acum şi pe tavan să le văd?!

image


Viorel Voicu,
22 de ani, elev

image

Mi-ar plăcea să fie muzică sau filme. Muzică, în mod special. Până vine metroul, vreau să mă relaxez.

image


Nicoleta Împuşcatu,
21 de ani, elevă

image

Nu sunt de acord să fie muzică tare la metrou pentru că ar fi gălăgie în toată staţia. Eu am nevoie de linişte.

image


Teodora Bârsan,
pensionară, 58 de ani

700

- de ecrane LCD au fost montate în cele 45 de staţii ale metroului bucureştean

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite