Românii fac reclamaţii trăsnite: gonflabila roşcată, îngerul prea trist de pe cruce sau flacăra prea tare a aragazului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Inspectorii ANPC au primit tot felul de sesizări ciudate, unele fiind rezolvate pe cale amiabilă. Înlocuirea păpuşii gonflabile blonde cu una roşcată sau faţa prea tristă a îngeraşului de pe piatra funerară au fost printre plângerile clienţilor nemulţumiţi care au cerut să le fie respectate drepturile de către comercianţi.

Inspectorii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti au fost puşi în faţa unor situaţii delicate din cauza reclamaţiilor năstruşnice primite la nivelul Capitalei.Un bărbat s-a plâns că a fost invitat la o expunere de “materiale considerate deşeuri în alte ţări şi vândute la preţuri foarte mari, dar care creau unde magnetice” şi s-a lăsat convins să dea un avans.

"În felul acesta m-au îndobitocit şi am cumpărat o pernă”, a scris acesta în sesizarea în care a precizat că nu-şi mai doreşte achiziţionarea produselor. Şi reclamaţiile cu tentă sexuală au fost destul de multe la nivelul Bucureştiului. O persoană a fost nemulţumită de parfumul cu feromoni cumpărat, deoarece la utilizare nu a produs, asupra partenerei, efectul scontat.

Un alt reclamant, student, s-a adresat inspectorilor OPC deoarece în timpul utilizării prezenrvativului, acesta “a luat aer”, iar partenera, studenta, a rămas însărcinată. Un alt bucureştean a solicitat înlocuirea păpuşii gonflabile, blonde, cu una roşcată. Şi reprezentantul firmei i-a şocat pe inspectorii care la prezentarea cazului au aflat că acesta refuză înlocuirea pe motiv că păpuşa a fost violată.

Ciudăţenii şi în ţară

Şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) care primeşte reclamaţii din toată ţara, plângerile au fost dintre cele mai bizare. “Un tânăr nervos că a pierdut 1.500 lei la jocurile mecanice a cerut să fie controlat aparatul pentru simplul motiv că el a jucat toată ziua şi nu a câştigat nimic”, este unul dintre exemplele date de reprezentanţii Biroului de presă al ANPC.

O doamnă a reclamat faptul că flacăra cuptorului este prea puternică şi-i arde permanent mâncarea, iar un tânăr s-a plâns de berea prea caldă de la terasă. O şoferiţă a cerut inspectorilor de la Protecţia Consumatorilor să i se facă dreptate după ce a fost amendată de agenţii de circulaţie. Şi asta întrucât nu-şi amintea de vreun semn de circulaţie în locul indicat în procesul verbal.

Un alt caz a fost cel al unui client neatent, care s-a ales cu treningul pătat cu ulei după ce s-a stropit din greşeală în timp ce mânca o ciorbă la un restaurant. Capacul de la recipientul în care era uleiul nu era închis cum trebuie, iar omul s-a murdărit în timp ce dorea să dreagă ciorba cu puţin ulei. Reclamaţia s-a încheiat amiabil, clientul primind un alt trening.

Plângeri pentru firmele de pompe funebre

O altă reclamantă a fost deranjată de calitatea lucrării dentare pe care a scos-o din gură şi i-a invitat pe comisarii ANPC să o probeze şi să se pronunţe dacă ei o pot purta fără să-i deranjeze.

Cele mai stranii plângeri sunt însă cele la adresa firmelor de pompe funebre. Astfel, inspectorii au fost puşi în faţa unor situaţii greu de rezolvat când o femeie a reclamat un magazin de pompe funebre deoarece, noaptea era lăsată lumina aprinsă în magazin şi imaginea sicrielor şi obiectelor funerare i se părea sinistră. La limita umorului cu bizarul se află şi reclamaţia unei doamne care s-a arătat nemulţumită de lucrarea funerară comandată, deoarece faţa îngeraşului i se părea prea tristă.

Reclamaţii hilare din anii trecuţi

Inspectorii de la Protecţia Consumatorului au avut multe bătăi de cap de-a lungul anilor cu reclamaţii şi sesizări care de care mai hilare.
Una ieşită din comun a fost cea a unei persoane din Argeş care s-a plâns că patinoarul din oraş este prea alunecos. Chiar dacă reclamaţia a stârnit hohote de râs în rândul inspectorilor, aceştia au fost nevoiţi să testeze suprafaţa patinoarului.

"Ni s-a întâmplat să primim o plângere în care ni se reclama că o cremă pentru erecţie nu este bună sau că supozitorul este prea mare şi nu poate fi folosit. Un alt consumator ni s-a plâns că prezervativul i s-a rupt şi că nu ştie ce să facă dacă-i rămâne însărcinată soţia. O altă reclamaţie cu care nu ştiam ce să facem pentru că noi suntem obligaţi să luăm în seamă toate plângerile, era semnată cu toate numele domnitorilor noştri, de la Mircea cel Bătrân până la Mihai Viteazul şi se încheia cu Napoleon”, a declarat în cadrul unei conferinţe de anul trecut, preşedintele ANPC, Constantin Cerbulescu.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite