Reprezentanţii magazinului Cocor spun că nu au clienţi din cauza Primăriei Capitalei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De când a fost redeschis, reprezentanţii magazinului Cocor din Capitală, se plâng de numărul mic de clienţi. Aceştia pun totul în cârca Primăriei Capitalei, fiind de părere că restricţiile de trafic auto din preajma centrului comercial impuse de PMB sunt vinovate.

Astfel, compania Cocor (COCR), care deţine centrul comercial cu acelaşi nume, a anunţat că va acţiona în instanţă Primăria Bucureşti dacă municipalitatea nu va ridica restricţiile de trafic auto din zona magazinului, care reduc numărul de clienţi şi încasările chiriaşilor.

image

"Având în vedere că Primăria Muncipiului Bucureşti a avizat construcţia parcării Cocor, am solicitat acesteia aprobare pentru amplasarea de indicatoare rutiere pentru reglementarea circulaţiei în vederea facilizării traficului auto către parcarea Cocor, conform avizului Comisiei tehnice de circulaţie. Până în data prezentei Primăria Municipiului Bucureşti nu ne-a răspuns oficial", se arată într-un anunţ al firmei remis ieri Bursei de Valori Bucureşti.

image

"Având în vedere că accesul către parcarea Cocor este foarte îngreunat de anumite restricţionări, ceea ce conduce la înregistrarea unui trafic scăzut de clienţi ai magazinului, cu rezultate semnificativ negative asupra încasărilor de către chiriaşi, urmează să convocăm Primăria Bucureşti la o conciliere în vederea soluţionării problemelor semnalate. În caz contrar ne vom adresa instanţei de judecată pentru soluţionarea diferendului", se mai spune în anunţ.
Firma a redeschis magazinul Cocor în octombrie, după lucrări de modernizare în valoare de 24,5 milioane de euro, fără TVA.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite