Reclame interbelice la Institutul Cultural Român: „Câtă vrajă are marea, Tot mai fermecată-i zarea!“ FOTOGALERIE

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Institutul Cultural Român va găzdui, începând de mâine, expoziţia „De la sublim la ridicol. 70 de ani de reclamă în România“, în cadrul căreia pot fi admirate reclame interbelice, dar şi din perioada comunistă.

Vernisajul expoziţiei „De la sublim la ridicol. 70 de ani de reclamă în România“ va avea loc mâine, de la ora 18.00, la Institutul Cultural Român (ICR) din Capitală- Aleea Alexandru, nr. 38.

CLICK AICI PENTRU A VEDEA CÂTEVA DINTRE RECLAMELE DE LA EXPOZIŢIA ICR

Expoziţia a fost realizată de doi profesori de la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, Ancuţa- Lăcrimioara Chiş şi Ucu Bodiceanu şi cuprinde reproduceri ale unor afişe şi machete publicitare româneşti de la sfârşitul Primului Război Mondial şi până la căderea regimului comunist.

Vizitatorii expoziţiei se vor delecta cu rime pline de umor şi sloganuri precum „Stomacul când ţi se-ntăreşte,/ Tablete tu le găseşte,/ Şi învaţă din Abecedar,/ Că doar Koprolu-i salutar“ (Purgativ ideal de ciocolată) şi „Câtă vrajă are marea,/ Tot mai fermecată-i zarea!“ (Şampania, Elixir de bună dispoziţie şi tinereţe).



Un alt exemplu se referă la o companie care producea şi comercializa ciorapi din bumbac şi mătase pentru femei, înfiinţată în anul 1926: „Doamna elegantă dansează pretutindeni în ciorapi Adesgo“.



Expoziţia va fi deschisă în perioada 29 aprilie- 20 mai 2010. Intrarea este liberă.

image
image
București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite