Bucureşti: „Pilula Zero“, un nou brand în educaţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Programul „Pilula Zero“, primul proiect de responsabilitate socială corporatistă din România, lansează astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă, campania „Cultura în lanţuri“.

Campania „Cultura în lanţuri“ este demarată de Primăria Bucureşti şi ArCuB, alături de FREE şi Hint Advertising şi îşi doreşte să readucă în prim-plan cultura şi interesul pentru cultură în rândul tinerilor.

Campania susţine partea de dezvoltare personală, informare şi orientare profesională a programului „Pilula Zero“. Beneficiarii acestui program sunt tinerii cu vârste cuprinse între 14 şi 25 de ani.

image


Prima fază a campaniei se va desfăşura în liceele din Bucureşti, unde tinerii se vor costuma şi vor interpreta un anumit scriitor, pe care îl vor reprezenta şi vor recita câteva fragmente din operele sale.

Fiecare artist va fi legat cu un lanţ gros şi va avea lângă el o „condică de reclamaţii“, în care cei care vor asista vor putea să scrie impresii şi idei legate de acest tip de activitate.

Printre obiectivele Campaniei „Cultura în lanţuri“ se numără relansarea culturii în mediul liceal, restabilirea unui traseu al culturii prin natura necesităţii sale ca expresie a dezvoltării umane şi dezvoltarea personală prin cultură şi artă.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite