Bucureşti: Madonna schimbă show-ul înainte de spectacol

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Chris Lamb, producătorul „Sticky and Sweet” a anunţat că turneul mondial a costat „doar” 30 de milioane de dolari şi că artista are obiceiul de a schimba show-ul de la o reprezentaţie la alta, astfel încât e posibil ca la Bucureşti să vedem lucruri noi.

„Are obiceiul să schimbe o parte din structura show-ului. Ea este o perfecţionistă, aşa că vrea ca totul să fie ok. Noi aflăm asta doar la repetiţia dinaintea show-ului. În general, ea ne spune ce vrea, iar noi îi dăm ce cere”, a spus Chris Lamb.
Oamenii din echipa o apreciază pentru că munceşte cot la cot cu ei.

Citiţi şi:

Madonna, nu vrei să fii mamă şi pentru “Micul Mowgli” din România?

Nu întotdeauna, însă, obţine ce vrea. „Chiar dacă este perfecţionistă, înţelege că sunt lucruri care nu se pot face. Nu ne cere imposibilul. Munceşte foarte mult, iar oamenii din echipă o apreciază pentru asta. Munceşte cot la cot cu ei!”, a mai spus Chris Lamb.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite