În sectorul 6, bucureştenii îşi pot afla datoriile la stat prin call-center

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Toate ghişeele Serviciului Public pentru Finanţe Publice Locale Sector 6 vor fi închise pe 1, 2 şi 3 decembrie 2010, ultima zi de lucru cu publicul din săptămâna viitoare fiind marţi, 30 noiembrie, urmând a se face înlocuirea soft-ului de lucru cu unul mult mai performant şi instalarea, în premieră, a unui call-center. 

Sediile Serviciului Public pentru Finanţe Publice Locale Sector 6 se vor redeschide pentru public din data de 6 decembrie.

Potrivit unui comunicat de presă este vorba de un robot telefonic capabil să preia - pe acelaşi număr - şi să direcţioneze simultan câteva sute de apeluri telefonice. Cetăţenii nu vor mai trebui să aştepte până când prind linia liberă sau să fie redirecţionaţi la alte numere, în funcţie de problema pe care o au de rezolvat. Pur şi simplu vor apela, cu tarif normal, numărul 021/413.77.90 şi, fie vor alege secţiunea care îi interesează, fie vor intra în legătură cu un operator competent şi informat. Totodată, va fi implementat modulul de verificare a debitelor prin telefon. Contribuabilii vor apela call-center-ul şi, prin tastarea CNP-ului, vor fi informaţi asupra datoriilor pe care le au de plată pentru case, terenuri, automobile şi amenzi. Procedura este securizată şi în conformitate cu standardele europene în domeniu.

Investiţia pentru reconfigurarea centralei telefonice şi implementarea call-center-ului s-a ridicat la 6.000 de euro, iar banii provin din bugetul SPFPL Sector 6.

Tot începând de luni, 6 decembrie, cetăţenii care vor accesa pagina www.taxelocale6.ro, vor găsi o variantă optimizată a site-ului şi vor putea alege secţiunea plata electronică pentru a achita online taxele şi impozitele. Toate operaţiunile derulate prin Internet şi prin cele opt infochioşcuri aflate în marile centre comerciale ale Sectorului 6 sunt scutite de orice comision.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite