Hotelierii îşi trimit angajaţii la cursuri de hipnoză

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Patronii din România apelează la orice metodă pentru a avea mai mulţi clienţi. Ultima modă este trimiterea angajaţilor la cursuri de hipnoză, pentru ca aceştia să fie mai convingători atunci când vând un produs.

Metoda este populară mai ales în rândul hotelierilor, susţine John Thompson, un englez care de trei ani ajunge periodic în Bucureşti şi predă hipnoza ericksoniană la workshopuri organizate de NLP Explorer.

Englezul a ţinut cursuri pentru angajaţii unor lanţuri hoteliere din Los Angeles, pentru salariaţi din domeniul IT şi a avut ca „student“ şi un manager de la Rolls Royce. Metoda sa se poate aplica în mai multe domenii sau chiar în viaţa personală. De exemplu, poate fi folosită pentru a obţine o mărire de salariu din partea şefilor sau o avansare la locul de muncă. „Eu îi învăţ pe oameni cum pot într-un mod elegant să-şi pună propriile idei în mintea cuiva. Dacă o fac constant, oamenii îşi găsesc propriul adevăr“, a mai spus acesta.


Pentru John Thompson, angajaţii români s-au dovedit cei mai buni învăţăcei. „Sunt entuziasmaţi să înveţe, au profesionalism şi dedicare. În America şi Anglia, oamenii vin la curs şi pleacă fără să înţeleagă. Găsesc românii cei mai buni studenţi. Vor să ştie cum este corect şi sunt pregătiţi să se dedice“, a mai spus profesorul de hipnoză.

Aflaţi, mâine, cum funcţionează metoda de hipnoză predată de John Thompson, în „Adevărul“


București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite