FOTOGALERIE Istoria Pasajului Basarab în 20 de imagini. Vezi cum s-a ridicat pasajul în ultimii patru ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pasajul a fost proiectat în 2001 de către nişte specialişti japonezi, în urma unui studiu realizat în 1998, pentru decongestionarea traficului. Abia în 2006 autorităţile au ajuns să aprobe proiectul şi sî-i gpsească finanţare. În mai 2007 a început ceea ce avea să devină cea mai mare lucrare construită în Bucureşti în ultimii 20 de ani.

10 ani au aşteptat bucureştenii construcţia pasajului care va realiza legătura rutieră şi de tramvai între bulevardul Nicolae Titulescu, Şoseaua Orhideelor, Podul Grozăveşti, bulevardul Vasile Milea şi Şoseaua Grozăveşti. Proiectul a dat bătăi de cap tuturor primarilor de la Băsescu încoace. Fostul primar, actualul preşedinte al ţării nu a putut să dea startul lucrărilor pentru că proiectul era refuzat sistematic de consiliul general. Abia în 2005 a fosty aprobat în timpul mandatului lui Adrian Videanu, contractul a fopst semnat în 2006 iar ăn 2007 au început primele săpături, exproprieri şi restricţii de trafic.

Ar fi trebuit să fie gata în 28 de luni şi să coste 140 de milioane de euro. Nu s-a respectat nici termenul şi nici finanţarea, primarul Oprescu anunţând recent că va ajunge la un miliard de lei. De asemenea, actualul primar a declarat mai în glumă mai în serios că pe tăbliţa agăţată în capul podului va sta scris: „Început de Băsescu, terminat de Oprescu”.

image

Iulie 2008

image

octombrie 2008

image

aprilie 2008

2009

image

august 2009

image

august 2009

image

iulie 2009

image

iulie 2009

image

martie 2009

image

noiembrie 2009

image

septembrie 2009

image

aprilie 2010

Basarab, iunie 2010

iunie 2010

image

septembrie 2010

image

noiembrie 2010

image

noiembrie 2010

image

noiembrie 2010

image

mai 2011

image

mai 2011

image

mai 2011

Basarab, 2011

mai 2011

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite