Ecran pe cinci etaje la Cocor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea mai mare faţadă media din estul Europei, instalată pe o singură clădire, a fost aprinsă aseară în Capitală.Ecranul se află pe clădirea fostului magazin Cocor, construit în perioada comunistă.

Mall de lux în perioadă de criză economică. Se întâmplă în Bucureşti, în vreme ce, în lume, oamenii fac economii şi se calcă în picioare doar pe haine second-hand. Deschiderea complexului comercial din centrul Capitalei, sub denumirea de Cocor Channel, va avea loc anul viitor, în noiembrie, după inaugurarea de ieri doar a plasmelor gigantice instalate pe clădirea de pe bulevardul I.C. Brătianu.    

“Va fi primul mall de lux din România, iar bucureştenii vor vedea treptat, până în toamna anului viitor, pe plasmele de pe clădire, ce mărci vor fi prezente în acest complex comercial”, a explicat preşedintele Consiliului de Administraţie Cocor, Dan Bărbulescu. El a adăugat că 50% din spaţiile întinse pe 10.000 de metri pătraţi s-au închiriat deja. Proiectul viitorului mall exclusivist arată că vor fi şi 240 de locuri de parcare supraterane şi subterane.

Consultanţă la shopping

Parterul va fi dedicat decoraţiunilor interioare, parterul – cosmeticelor şi bijuteriilor, etajul 1 - accesoriilor, încălţămintei şi pielăriei, etajul 2 – colecţiilor contemporane de genul McQueen, etajul 3 – produse pentru sport, salon SPA, beauty center, personal styling, etajul 4 – produse dedicate bărbaţilor, etajul 5 – magazine pentru copii, un lounge club şi un restaurant de lux.

Consultanţa de shopping este o premieră şi va presupune sfătuirea clienţilor de către specialişti în ceea ce priveşte achiziţionarea unor produse care li s-ar potrivi. Restaurantul de lux de la ultimul etaj va beneficia de o privelişte panoramică a Pieţei Universităţii, iar liftul care va duce la fiecare dintre etaje va fi, de asemenea, o ocazie pentru bucureşteni să privească de sus zona Unirii.

“Criza economică ne-a ajutat. Costurile construirii au scăzut considerabil”, a mai spus Dan Bărbulescu.

Astfel, Cocor S.A. a putut investi liniştit circa patru milioane de euro în cele 13 ecrane LED HD, cu o suprafaţă de difuzare de 565 de metri pătraţi. Jumătate din cele 12 ore de emisie pe aceste ecrane vor fi spoturi publicitare, restul fiind ocupat de informaţii financiare, din trafic, dar şi de transmisiuni în direct. Fiecare etaj va avea propriul ecran LED cu faţă dublă, a câte 15 metri pătraţi fiecare ecran, unde chiriaşii de pe etajul respectiv îşi pot semnala ofertele şi campaniile publicitare.

60 de branduri de lux

Proiectul de reconstruire a vechiului magazin Cocor a început în urmă cu doi ani, iar lucrările au început în mai 2008. Aproximativ 60 de branduri precum Versace, Gucci, Armani, Dior, Calvin Klein, Chanel, Burberry sau Mac Cosmetics vor reprezenta intrări noi pe piaţa din România. Clienţii vizaţi sunt cei cu venituri lunare de aproape 4.500 de euro. 

Picadilly Circus, cea mai vestită din Europa

Faimoasa clădire acoperită cu reclame afişate pe ecrane gigant, Picadilly Circus, din Londra, a fost inaugurată în anul 1900. În prezent, şase ecrane publicitare luminează pe faţada clădirii, cel mai mare având aproximativ 200 de metri pătraţi. Cel mai mare ecran cu leduri din lume se află la Tokio, la Muzeul Guggenheim, şi are 600 de metri pătraţi.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite