Distracţie ca-n Toronto: o oră de party la metrou, 1.500 de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vagoanele şi peroanele Metrorex pot fi închiriate, în afara programului, de către firme. Un tren cu vagoane vechi costă, pe oră, 900 de euro, unul nou – 1.300 de euro, iar peronul poate fi folosit contra sumei de 600 de euro. Prima petrecere în subteran a avut la loc acum trei săptămâni, la Gara de Nord.

Moda petrecerilor la metrou, inventată la New York şi Toronto, a ajuns şi la Bucureşti. Şefii care vor să-şi impresioneze subalternii pot alege, de câteva săptămâni, această locaţie specială pentru petrecerile „găştii” de la birou. Asta după ce Metrorex a decis să-şi exploateze reţeaua de metrou şi să închirieze, în afara programului, trenurile din dotare, cât şi peroanele care pot servi foarte bine ca platformă pentru distracţie.

Societatea cere pentru închirierea unui singur tren vechi, 900 de euro pe oră. Metrorex pune la dispoziţia petrecăreţilor nu doar hârburile pline de grafitti, ci şi trenurile noi, tip Bombardier, la un preţ şi mai piperat, de 1.300 de euro pe oră.

image

Negocieri la sânge

Însă nu este suficient să aveţi aceşti bani, trebuie să fiţi convingători în faţa  Metrorex, pentru ca să puteţi obţine aprobarea în cel mai scurt timp. „Pentru organizarea în bune condiţii, toate elementele se discută cu specialiştii societăţii şi în funcţie de fiecare acţiune, acest proces poate dura de la câteva zile la două luni”, explică directorul companiei, Gheorghe Udrişte. Pentru fiecare petrecere care se doreşte a se organiza în subteran, Metrorex ia în calcul durata de desfăşurare, resursele necasare, traseul pe care se poate circula, astfel încât activitatea de transport de călători să nu fie perturbată.

Astfel de activităţi la metrou nu se organizează decât în afara intervalului orar de circulaţie a trenurilor pentru călători, adică între 23.00 şi 5.00, şi  cu măsuri speciale de protejare a instalţiilor şi construcţiilor speciale ale staţiilor şi tunelelor de metrou.

image

Prima petrecere subterană organizată la metrou a avut loc acum trei săptămâni, cu scopul lansării unei noi mărci de bere. Proiectul „Underground Party”, gândit de publicitarii de la Mercury 360 acum câteva luni a avut loc pe 27 mai în staţia Gara de Nord, iar toate pregătirile cu recuzita au durat patru ore într-un depou. Petrecăreţii au avut la dispoziţie trei baruri (unul în vagon şi două pe peron), şase frigidere, 8 plasme şi 24 de proiectoare.



O primă petrecere Proud Sponsor of the Experimentalists la care au participat peste o mie de tineri într-un loc public transformat în spaţiu de exprimare a culturii urbane, în contextul unei petreceri-experiment.

image

„Pentru noi a fost mai important ca invitaţii noştri să aibă parte de o experienţă relevantă, să se poată bucura deopotrivă de expoziţiile de artă contemporană din vagoane, de spaţiile de relaxare şi de petrecerea de pe peron. Şi am reuşit pe deplin acest lucru”, Cristina Badea, Account Manager, Mercury360

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite