Coşmarul din trafic revine în Capitală

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primarul general, Sorin Oprescu, nu are nicio strategie pentru fluidizarea traficului Cu câteva zile înainte de începerea noului an şcolar, peste o sută de străzi din Capitală sunt în

Primarul general, Sorin Oprescu, nu are nicio strategie pentru fluidizarea traficului

Cu câteva zile înainte de începerea noului an şcolar, peste o sută de străzi din Capitală sunt în lucru. Poliţiştii estimează zeci de blocaje la orele de vârf.

Străzile închise pentru lucrări de infrastructură şi sfârşitul perioadei de concedii şi al vacanţei au transformat circulaţia rutieră din Bucureşti într-un adevărat calvar pentru şoferi. Deja traficul spre DN1 este sufocat. "Faci cam 40 de minute să ieşi din Bucureşti pe la Băneasa", spune Mircea, care locuieşte în Otopeni.

Pentru blocajele din zona Aerogării-Ion Ionescu de la Brad, bucureştenii pot "mulţumi" municipalităţii care a întârziat exproprierile. Construcţia pasajului subteran Băneasa a început în mai 2008, iar termenul de finalizare este mai 2009. Lucrările sunt însă întârziate cu trei luni.

Pasajul Basarab blochează centrul

O altă zonă de foc a Capitalei este Grozăveşti - Banu Manta. "Se circulă îngrozitor. E mai rău ca în alte zile, că au început să se întoarcă oamenii din concediu", a spus ieri Dan, un şofer de taxi, prins în traficul din zona Gara de Nord.

Construcţia pasajului Basarab, care va uni cele două zone, are ca termen de finalizare jumătatea lunii februarie a anului viitor. În realitate însă, lucrările au întârziat deja aproape un an şi jumătate, tot din cauza exproprierilor. Construcţia pasajului a început în toamna lui 2006.

15 septembrie, zi critică

Potrivit Poliţiei Rutiere, odată cu începerea noului an şcolar, traficul va fi din nou dat peste cap. "Vârful maxim de autoturisme se va înregistra pe 15 septembrie.

Va fi o creştere a traficului de 30% faţă de sezonul estival. Unde se desfăşoară lucrări de mare anvergură - Băneasa, Basarab - vor fi agenţi de la Poliţia Rutieră şi cea Comunitară", a spus Constantin Stroescu, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Rutiere Bucureşti.

Deşi electoratul bucureştean l-a sancţionat pe fostul primar Adriean Videanu tocmai pentru orele petrecute în trafic, noul edil, Sorin Oprescu, nu are încă niciun proiect de fluidizare a circulaţiei. În ciuda problemelor evidente, Oprescu are ca unică măsură "sprijinirea Poliţiei Rutiere în demersurile pe care le va adopta pentru fluidizarea traficului".

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite