CV şi recomandări pentru administratorii de bloc

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primăria sectorului 3, prin Serviciul Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari, a atestat, de la începutul anului şi până în prezent, 31 de administratori. Pentru atestare, administratorii

Primăria sectorului 3, prin Serviciul Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari, a atestat, de la începutul anului şi până în prezent, 31 de administratori. Pentru atestare, administratorii trebuie să completeze o cerere care se obţine de la registratură (sediile din str. Parfumului nr. 2-4 sau str. Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 3-5). Programul de lucru cu publicul este luni-joi, între orele 8-16.30 şi vineri 8-14. În cerere sunt menţionate actele necesare pentru completarea dosarului: curriculum vitae; copii de pe actele de stare civilă şi de studii; certificatul de pregătire profesională emis în condiţiile legii; cazierul; recomandare din partea preşedintelui comitetului executiv al asociaţiei, dacă a desfăşurat muncă de administrare în cadrul asociaţiei; dovada depunerii garanţiei materiale în cuantum stabilit de adunarea generală a asociaţiei, conform legii.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite