Avalanşă de chilipiruri în prima zi de "Black Week": 20.000 de oameni au cumpărat câte 5 electrocasnice pe minut!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După încasările în urma evenimentului "Black Friday" din noiembrie 2011, Flanco a lansat astăzi campania „Black Week” cu care îşi propune să atragă clienţii toată spătămîna. Astfel, în perioada 22-27 martie 2012 campania Black Week aduce pe piaţa electrocasnicelor si electronicelor reduceri de până la 50% pentru peste 2.000 de produse.

În prima oră de la deschiderea magazinelor, reprezentanţii retailerului, au declarat că vânzările din magazine au crescut de şase ori faţă de o zi obişnuită. Până la ora 13.00, în prima zi de Black Week, vedetele cumpărăturilor au fost televizoarele plate cu 500 de bucăți vândute, notebook-urile și aparatele foto cu 400 de bucăți, mașinile de spălat și echipamentele frigorifice cu 600 de bucăți, precum și electrocasnicele mici pentru îngrijirea casei cu peste 1000 de bucăți vândute.

Bucureştenii s-au aşezat la coadă în faţa magazinului pentru a fi siguri că vor prinde reducerile

CLICK aici pentru a vedea fotogaleria

Reprezentanţii magazinului sunt convinşi că, această campanie este pe placul românilor, care în pragul oricărei sărbători par a fi mai dispuşi să investească in astfel de produse. “Ne menținem estimarea de 35 de milioane de lei vândute până la sfârșitul campaniei. Ne bucurăm că această campanie confirma rezultatele asteptate încă de la prima oră de la deschiderea magazinelor.”, afirmă Violeta Luca, Marketing Director Flanco.

Jocurile pentru console au cele mai mari reduceri din toată campania, ajungând până la 61 % din preţul iniţial.

Numărul de perosane care au intrat în cele 77 de magazine din întreaga ţară  este aproximativ de trei ori mai mare decât în mod obişnuit iar relailerul spune ca, sunt pregătiţi să facă faţă numărului mare de cereri din patre cilenţilor. Stocurile de produse din campania celor de la Flanco au fost suplimentate. “Reducerile campaniei  au adus în magazine un număr de peste 20.000 de oameni. Estimăm că numărul lor va crește spre orele serii. În continuare, niciunul dintre produsele aflate în ofertă nu are încă stocul epuizat” a declarat Violeta Luca, Marketing Director la Flanco.

Potrivit reprezentanților Flanco, într-o lună obișnuită din an, aproximativ 20% dintre produsele comercializate se află în promoție, fenomen care s-a amplificat în contextul economic dificil al ultimilor ani.

Reprezentanţii companiei au mai spus că toate produsele disponibile în rețeaua Flanco și care nu fac obiectul reducerilor Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse între 3 și 10%.

Exemple de produse în campania Black Week:

-LCD Samsung, diagonala 102 centimetri, Full HD, se vinde cu 1.499 de lei, faţă de 2.099 de lei

-Mașină de spălat Whirlpool AWO 43109 de la 1.199 de lei la 799 de lei

-Laptopul HP Compaq, diagonală 15.6'', display LED,  Procesor Intel Pentium Dual Core, Memorie 2Gb la doar 1.399 de lei de la 1.749 lei

-Boxe Logitech 2.1, putere 17W și telecomandă la 69 de lei faţă de 129 de lei

-Consolă WII NINTENDO cu Joc MARIO KART și volan la 499 de lei de la 699 de lei


București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite