Workshop-uri profesionale cu teme din industria media la MNAC

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Muzeul Naţional de Artă Contemporană din Bucureşti organizează în perioada 5 mai - 16 iunie o sesiune de workshopuri pe diferite teme din industria media, pentru tinerii şi studenţii cu vârstele cuprinse între 18 şi 30 de ani care vor să înveţe tainele meseriei de jurnalist.

Profesioniştii vor explica pentru toţi cum se "fabrică" un produs de presă scrisă, ce înseamnă un concept editorial, cum ajunge să fie pus în practică, ce fac toţi cei enumeraţi în casetele tehnice ale ziarelor sau revistelor şi cum ajung exemplarele la cititori. Şi o idee despre cum acestea influenţează ceea ce citim în presă.

Cei ce vor ajunge la worshopurile organitzate de MNAC mai pot afla cum se defineşte publicul, care sunt mediile de "difuzare" pentru un produs online, care este rolul reţelelor sociale în viaţa unui produs online. Partea teoretică va fi pusă în aplicare construind totodată un prototip pentru un produs de presă online. Workshopurile vor fi susţinute de specialişti din fiecare domeniu al acestei industrii.

Programul workshop-urilor:

5 mai 2012 - Introducere în grafica jocurilor video (Secţiunea Jocuri Video)
12 mai 2012 - PR & Social Media (Secţiunea Advertising & PR)
19 mai 2012 - Fotoreportaj: Decupaje în realitate (Secţiunea Presă & Editorial)
26 mai 2012 - Tehnici de exprimare şi redactare (Secţiunea Presă & Editorial)
2 iunie 2012 - Editare video (Secţiunea Presă & Editorial)
9 iunie 2012 - Presa online (Secţiunea Presă & Editorial)
16 iunie 2012 - Publishing: De la idee la cititor (Secţiunea Presă & Editorial)

Numărul maxim de participanţi este de 20/ workshop. Dacă cererea pentru un workshop se menţine, acesta va fi programat din nou, la o dată ulterioară.


București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite