eMag, cel mai mare retailer IT&C, din România şi-a dublat suprafaţa showroom-ului din Bucureşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cel mai mare retailer IT&C de pe piaţa bucureşteană, eMag, şi-a dublat suprafaţa showroom-ului din Capitală după o  investiţie de câteva sute de mii de euro. Mare parte din bani s-au dus în reamenajarea şi extinderea celui mai mare showroom propriu din cartierul Crângaşi. 

În procesul de re-amenajare cei de la eMag au vizat în special fluxul operaţional intern dorindu-se scurtarea timpului de livrare, a declarat pentru ZF Radu Apostolescu, co-fondator şi vicepreşedinte pentru dezvoltare al companiei.

Acesta a declarat că: "Era momentul pentru un refresh consistent şi al showroomului Crângaşi, atât din punct de vedere al imaginii, cât şi funcţional".Showroom-ul celor de la eMag funcţionează în Grant Shopping Center din Crângaşi din anul 2008, iar până de curând, în spaţiul de la etajul clădirii funcţiona showroom-ul magazinului virtual cât şi birourile companiei.

Prin lucrările de reamenajare, întregul spaţiul de la etajul clădirii a fost transformat într-un showroom de 1300 metri, Iar birourile companiei s-au mutat în Swan Office & Technology Park din localitatea Voluntari.

De asemenea, într-unul din colţurile showroom-ului, eMag a amenajat şi un spaţiu asemănător unui amfiteatru, în care pot fi organizate evenimente.

"Prezentarea produselor este una nouă, avem mobilier propriu, construit după regulile de brand şi gândit pentru a fi foarte ergonomic şi a permite punerea şi menţinerea în funcţiune în permanenţă a tuturor produselor expuse. Operaţional, am dublat numărul de casierii şi al posturilor de la bancul de livrare pentru ca o comandă să fie ridicată în câteva minute şi pentru a avea resurse suplimentare în perioadele de vârf de vânzări. Imaginea este completată şi de o uniformă nouă a consultanţilor(…). Văzut dinspre rezultat, cumva am replicat în showroom experienţa de navigare din site unde ne străduim să facem drumul clientului cât mai uşor, să-i punem la dispoziţie toate informaţ iile relevante atunci când are nevoie de ele şi în ordinea logică, am eliminat toţi paşii inutili care pierd timpul clientului şi scad eficienţa consultanţilor noştri." A mai declarat Apostolescu pentru jurnaliştii de la Ziarul Financiar

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite