În plină criză, vânzări record la Ferrari Store

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În ciuda crizei economice, în prima lună de la deschidere, magazinul Ferrari Store, situat pe Calea Victoriei a avut vânzări de aproape 104.000 de euro. Magazinul reprezintă o atracţie pentru orice trecător prin zonă şi chiar dacă nu au bani sau nu sunt interesaţi să cumpere astfel de produse, foarte mulţi bucureşteni intră să le admire.

Astfel, până la 1 ianuarie, Ferrari Store a fost vizitat de 3.580 de persoane. Dintre aceştia, peste 1.200 au şi cumpărat câte un produs.

Segway Ferrari, 10.920 de euro

Chiar dacă înainte de inaugurarea magazinului cei mai mulţi bucureşteni nici nu se gândeau că vor intra în magazin, acum, dacă îi trec pragul nu pot ieşi fără să cumpere, măcar, cel mai ieftin produs: caietul cu sigla Ferrari de doar 0.8 euro.

Cel mai scump produs cumpărat din acest magazin a fost un Segway Ferrari care valorează 10.920 de euro, iar pe locul doi se află un model Ferrari 430 Scuderia, pentru care clientul a dat 5.250 de euro. „In cazul Ferrari Store, vânzările anuale se calculează în funcţie de suprafaţa magazinului. Ne aşteptăm să fim în România undeva la 5.500 de euro pe metru pătrat anuala”, a declarat Ion Bazac, unul dintre deţinătorii magazinului Ferrari Store.

Cele mai vândute produse din magazin sunt machetele Ferrari, care au preţuri până în 100 de euro, salopetele, jachetele şi costumele pentru bebeluşi, cu preţuri între 71 şi 132 de euro, dar  şi bicicletele pentru copii de 242 de euro sau maşinuţele electrice care costă în jur de 390 de euro.

Pentru acest sezon, reprezentanţii Ferrari Store au pus la dispoziţie clienţilor, şi sănii Ferrari, care mai ales în această perioadă s-au vândut destul de bine. Acestea costă 640 de euro. 

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite