Hotelierii ţin cu dinţii de „clientul de criză”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea de-a VI-a ediţie a Forumului Ospitalităţii dedicat profesioniştilor din domeniul hotelier a avut loc, astăzi, la Hotelul Intercontinental din Capitală.

Manageri, directori şi specialişti străini au participat la conferinţă pentru a afla ultimele noutăţi din acest domeniu, dar şi pentru a stabili împreună cum să iasă cât mai puţin şifonaţi din această perioadă nefastă pentru domeniul hotelier din ţară. 

Managerii şi directorii de la marile hoteluri bucureştene spun că nu vor scădea preţurile, ci că se vor axa pe client, care trebuie să fie mai mult decât mulţumit de serviciile oferite. „Toată piaţa a scăzut de anul trecut, dar acum s-a stabilizat, părerea mea. Acum trebuie să fii flexibil, pentru că nu-ţi permiţi să piezi nici măcar un client“, a spus mangerul general de la Howard Johnson Grand Plaza, Sonia Năstase.

Ea a explicat că în această perioadă loializarea clientului este mult mai dificilă decât acum câţiva ani. „Practic trebuie să te reinventezi în fiecare zi. Trebuie să fie un dialog permanent cu clientul: cum primim un feedback de la acesta, a doua zi începem să schimbăm ceva“, a mai spus Sonia Năstase.

Mai multe servicii la aceeaşi bani
Directorul de vânzări şi marketing de la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Meda Vasiliu spune că în această perioadă hotelurile trebuie să fie mult mai flexibile. „Am inclus într-un pachet mai multe servicii şi am redus cu 10-15% tarifele”, a spus Meda Vasiliu. Şi la Golden Tulip Bucharest, hotelierii ţin cu dinţii de clienţi. „Am încercat şi anul trecut şi anul acesta să oferim ceva mai mult pentru oaspeţii noştri, dar ceva care să benefic şi improtant pentru acesta. Avem mai multe servicii, dar preţurile nu au fost scăzute“, a spus managerul general, Costina Gândeac.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite