Fly Taxi, de la mană cerească la sapă de lemn

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pierderea contractului de exclusivitate cu Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ a adus la sapă de lemn compania „Fly Taxi“, deţinută de omul de afaceri Fernando Enciu. Acesta a cerut insolvenţa firmei la Tribunalul Bucureşti, într-un dosar înregistrat la 16 iunie.

Gurile rele de pe piaţa taximetriei spun că, după pierderea exclusivităţii de pe Aeroportul Otopeni, firma Fly Taxi ar fi rămas fără mai mulţi şoferi, dar şi fără clienţi din cauza tarifelor mari pe care le practică. Dacă majoritatea companiilor de taximetrie din Bucureşti au un tarif de 1,39  de lei pe kilometru, la Fly Taxi, tariful este aproape mai mult decât dublu, adică 2,99 de lei pe kilometru.

Cinci ani de monopol

„Şoferul este învăţat să bage şi el ceva în buzunar şi mai trebuie să îşi facă şi planul. Toată piaţa se află în declin, tarifele au scăzut foarte mult, iar costurile sunt foarte mari. Flota lor este compusă din maşini mai scumpe şi şoferul merge cu ele mai mult goale, dar revizia trebuie făcută şi piesele înlocuite“, a declarat pentru Mediafax, surse din rândul taximetriştilor.

La ora închiderii ediţiei nimeni din conducerea companiei nu a fost disponibil pentru a comenta informaţia.
„Fly Taxi“ a deţinut monopolul serviciilor de taximetrie la Aeroportul Otopeni, în urma unei licitaţii controversate, câştigate în 2004. La începutul acestui an, conducerea Aeroportului Otopeni a organizat o nouă licitaţie pentru transportul clienţilor în regim de taxi, care a fost câştigată de 13 firme şi 57 de persoane fizice autorizate, iar Fly Taxi nu se numără printre acestea.



București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite