Aviz amatorilor: Recepţioneul hotelului a fraudat cardurile clienţilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un recepţioner al unui hotel din Bucureşti a fost arestat preventiv, pentru 29 de zile, pentru fraudarea cardurilor clienţilor hotelului, cărora le-a creat un prejudiciu de aproximativ 9.000 de lei, bani folosiţi pentru a-şi cumpăra aparatură electronică.

La anchetă au lucrat poliţişti de la crimă organizată, sub supravegherea Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti, se arată într-un comunicat de presă de joi al Poliţiei Române.

Bărbatul, care lucra ca recepţioner la un hotel din Bucureşti, este suspectat că, în perioada iulie - septembrie, a fraudat cardurile mai multor clienţi ai hotelului respectiv, creând un prejudiciu estimat până în prezent la 9.000 de lei.

Cu banii şi-a cumpărat aparatură electrică de pe internet


El obţinea datele de identificare ale cardurilor unor clienţi care plăteau cu cardul şi, cu ajutorul altei persoane, folosea datele pentru a plăti aparatură electronică pe site-uri de pe internet. Cei doi foloseau şi datele de identitare ale clienţilor atunci când primeau produsele cumpărate prin curier.

Poliţiştii au făcut, miercuri, percheziţii la domiciliile celor doi, reţinându-l pe recepţioner. Totodată, la locuinţele suspecţilor, poliţiştii au găsit şi sisteme informatice, medii optice de stocare a datelor şi bileţele pe care erau notate numere de carduri.

În aceeaşi zi, recepţionerul a fost prezentat Tribunalului Bucureşti cu propunere de arestare preventivă, instanţa emiţând mandat pentru 29 de zile.
Poliţiştii Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Bucureşti şi Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti continuă cercetările pentru stabilirea întregii activităţi infracţionale.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite