Afaceri cu sclipici

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Gablonţurile şi chinezăriile se vând "ca pâinea caldă"

bambus, clienţii fac reclamă magazinelor.
Pe Lipscani, SRL-ul "Hermes and Athena" este cunoscut pentru marfa sa aleasă. Aici se găsesc de la cercei în valoare de 50.000 lei vechi până la vaze, pahare din cristal, ceasuri din lemn, telefoane sau maşinuţe de epocă şi numeroase alte obiecte decorative, toate spre deliciul cumpărătorilor, în special al femeilor care petrec minute în şir admirând oferta foarte variată. Magazinele care vând gablonţuri nu se pot plânge că închiderea zonei declarată centru istoric le-a stricat afacerile. "Clienţii noştri au rămas aceeaşi. ştiu unde ne găsesc şi ne fac reclamă de la unul la altul", spune vânzătoarea.
Deşi nu vrea să spună la cât ajung vânzările pe zi, câteva tinere venite la cumpărături recunosc că dau de multe ori şi 500.000 pe "nimicuri". "Găseşti de toate aici şi preţurile sunt bune faţă de ce e pe piaţă, iar produsele sunt altfel, nu vezi pe oriunde aşa ceva", spune o tânără venită cu mama ei să cumpere un cadou.

Vânzări-record De 8 martie
Oricine merge dinspre bulevardul Magheru spre Piaţa Amzei dă peste Cooperative "SCM Prestarea". Magazinul are expuse afară zeci de eşarfe şi în vitrină nenumărate obiecte de decor, dar marfa interesantă se găseşte înăuntru: inele, cercei, lanţuri, cutii pentru medicamente, scrumiere de poşetă, statuete din bronz, jocuri de golf pentru casă, dar şi cosmetice. "Avem de toate pentru toate vârstele. Marfa provine din China, Indonezia şi India", spune Gabriel Traşcă, gestionarul magazinului. Afacerea merge, iar clienţii sunt mulţumiţi: "Vânzările ajung în jur de 3-4 milioane pe zi, dar, spre exemplu, de 8 Martie am vândut şi de 20 de milioane". Cele mai vândute produse? Argintul şi vopseaua de păr. "Argintul şi cosmeticalele se vând cel mai bine".
"Podoabele" de lângă Universitate
În faţa Facultăţii de Matematică de la Universitatea Bucureşti, la intrarea în gang, stă scris "Podoabe", iar în două vitrine improvizate sunt expuse câteva bijuterii. Studentele sunt primele care vin aici şi cumpără tot ce se aduce nou. Produsele sunt după toate gusturile şi după toate buzunarele, dar ce-i puţin se adună şi... afacerea creşte.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite