Coresi Shopping Resort scoate la bătaie 500 de locuri de muncă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Miercuri, 4 februarie 2015 este ziua porţilor deschise pentru toţi cei care vor un loc de muncă la noul Mall. Peste 12 companii, alături de hypermarketul Auchan, îşi vor depune candidatura pentru a deveni angajatorul preferat de sute de braşoveni.

Evenimentul va avea loc în Aula Universităţii Transilvania din Braşov, în data de 4 februarie 2015, între orele 10:00 şi 18:00. Într-o singură zi, companii precum hypermarketul Auchan, magazinele grupului Inditex (Zara, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Oysho şi Pull&Bear), Kenvelo, Tom Tailor, Lee Cooper, Time Out, Douglas, CCC, Yves Rocher, LC Waikiki, Decimas, Sergiana, Belvedere, Flanco, Office Shoes, Book City, şi nu numai, ar putea deveni locul de muncă pentru 500 de braşoveni.  

Demersul este începutul unui parteneriat de succes între Coresi Shopping Resort şi Universitatea Transilvania Braşov, venind direct şi în atenţia studenţilor prin derularea unor proiecte care să valorifice potenţialul şi să sprijine progresul acestora.

„Coresi Shopping Resort este cel mai mare proiect de regenerare urbană din România, o poartă deschisă spre angajarea a sute de persoane care vor avea un nou loc de muncă începând cu 27 martie , data deschiderii oficiale. Miercuri, 4 februarie, impreuna cu retailerii Coresi Shopping Resort, ne propunem să oferim o imagine mai amplă asupra proiectului, să promovăm brandurile existente şi să atragem interesul studenţilor şi al tuturor celor interesaţi asupra unor oferte atractive de locuri de muncă.”, a declarat Tatian Diaconu, Director General al Immochan România.

Coresi Shopping Resort se pregăteşte de marea deschidere cu publicul programată pentru 27 martie 2015. Aflat în plină predare a spaţiilor interioare, a fost demarat deja procesul de amenajare a spaţiilor verzi şi a locurilor de parcare. Pentru a susţine lucrările exterioare, în perioada februarie – martie, echipa de muncitori se va mări la 1500 – 1600 de persoane. În momentul de faţă, 85% din contracte sunt deja semnate, în contextul în care, la momentul deschiderii, 95% din spaţii vor fi deja accesibile publicului. Amploarea zonei de atracţie şi potenţialul ei turistic, accesul la mijloacele de transport în comun şi infrastructura rutieră sunt argumentele unui trafic estimat pentru Coresi de 10 milioane de vizitatori pe an care vizează locuitorii Braşovului,  pe cei din vecinătate, cât şi turiştii străini şi români.

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite