Firmele îşi pot depune doar online declaraţiile la şomaj

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţii economici, dar şi persoanele fizice autorizate, sunt obligate să trimită, de luna aceasta, declaraţiile lunare la bugetul asigurărilor de şomaj prin email.  

Din septembrie, declaraţiile lunare trebuie trimise, până în data de 25, la adresa bv_web@ajofm.anofm.ro. Pentru a beneficia de acest suport, întâi de toate, este necesară comunicarea în scris din partea angajatorului a adresei de email de la care urmează să fie transmisă declaraţia către AJOFM. Comunicarea poate fi transmisă pe fax, la numărul 0268.412.552 sau pe email la adresa bv_buget@ajofm.anofm.ro. PFA-urile sunt scutite de acest pas.

Mailul prin care se va notifica AJOFM va trebui făcut după un anumit model. La subiect se va trece codul fiscal/CNP şi numele angajatorului sau PFA, luna şi anul pentru care se transmite. De asemenea, mesajul va conţine denumirea/numele angajatorului, codul fiscal/CNP al angajatorului, precum şi numele, prenumele, funcţia şi CNP ale persoanei împuternicite să transmită declaraţia pentru luna respectivă. Printr-un email se va transmite declaraţia pentru o singură firmă, pentru o singură lună.

„De la aceeasi adresă de e-mail se pot transmite declaraţii pentru mai multe firme. La preluarea declaraţiilor, aplicaţia atribuie un număr de înregistrare unic fiecărei declaraţii transmise. Dacă declaraţiile sunt eronate, angajatorul va primi un e-mail care contine erorile depistate", a explicat Cristina Trifan, purtătorul de cuvânt al AJOFM.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe brasov@adevarul.ro!

Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos:

logo ads
Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite