Castelul Bran, promovat în toată lumea printr-un puzzle 3D

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cubic Fun, unul dintre cei mai mari producători de jucării din lume, a decis să facă din Castelul Bran primul obiectiv turistic românesc care va fi transpus sub forma unui puzzle tridimensional.

Puzzle-ul 3D care promovează misteriosul tărâm al lui Dracula va fi comercializat, astfel, începând cu anul viitor, în importante magazine dedicate copiilor din lume cum ar fi Hamleys sau Wallmart.

Branul, pe locul II în Topul Forbes al celor mai scumpe castele de lume. Valorează 140 de milioane de euro.


„Am constatat ca nici o cladire importanta din Romania nu este inclusa in seria monumentelor celebre realizate de producatorul Cubic Fun. Am promovat foarte mult timp puzzle-uri 3D cu Turnul Eiffel, Cladirea Vaticanului sau catedrale rusesti, dar nu am regasit niciunul dintre monumentele care atrag sute de mii de turisti anual in Romania. Asa am reusit sa-i convingem pe producatori sa puna Castelul Bran pe lista cladirilor celebre din lume", a declarat Mihai Frangulea, directorul general al Nicoro Toys pentru business-forum.

Castelul Bran, cel mai vizitat obiectiv turistic din România a avut un profit de un milion de euro

Proiectul a fost derulat in parteneriat cu proprietarii Castelului Bran si cu acordul acestora. Puzzle-ul va fi comercializat inclusiv in magazinul de suveniruri din interiorul cetatii medievale.


Puzzle-ul contine 93 de piese din carton, care pot fi asamblate pentru a crea o miniatura la scara a castelului. Importatorii se asteapta la vanzari record pentru acest produs, avand in vedere volumul mare de pre-comenzi inregistrate in perioada premergatoare lansarii sale.

Potrivit site-ului companiei, în prezent, pe piaţa românească acest puzzle se vinde deja în Carrefour, la preţul de 39,90 lei bucata, scrie newsbv.ro.

Braşov



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite