Braşovul se promovează la malul mării

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Dragoş David, preşedintele AMB a prezentat strategia de promovare a Braşovului. Foto: Bogdan Crăciun
Dragoş David, preşedintele AMB a prezentat strategia de promovare a Braşovului. Foto: Bogdan Crăciun

Evenimentul se desfăşoară în staţiunea Mamaia, în perioada 29 iunie- 1 iulie 2012, în Piațeta Perla.

Obiectivul proiectului este promovarea, la nivel naţional, a produselor turistice specifice Ţării Bârsei, Ţării Făgăraşului şi Zonei Rupea.

În cadrul evenimentului vor fi distribuite în cadrul standului mobil materiale de promovare: seturi de 7 broşuri - Mânăstiri din Ţara Făgăraşului; Biserici fortificate din Ţara Bârsei; Biserici fortificate din Zona Rupea; Castele şi Cetăţi din Zona Rupea, Ţara Bârsei, Ţara Făgăraşului; Folclor şi artă populară în Ţara Bârsei; Folclor şi artă populară în Zona Rupea; Folclor şi artă populară din Ţara Făgăraşului, un DVD multimedia şi o hartă turistică, dar şi materiale tradiţionale personalizate - păpuşi din material textil, realizate manual şi îmbrăcate în costume populare specifice celor 3 zone, linguri de lemn pictate şi sculptate, pictură pe sticlă şi ouă încondeiate, scrie brasovultau.ro.

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite