Criză acută de personal la Ambulanţa Braşov

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Braşov: Deocamdată, la Ambulanţă, au fost angajate doar două asistente
Braşov: Deocamdată, la Ambulanţă, au fost angajate doar două asistente

Serviciul Judeţean de Ambulanţă funcţionează cu un deficit foarte mare de asistenţi, pentru că posturile sunt blocate de Guvern.

Din idealul de 128 de asistenţi medicali necesari pe maşinile de intervenţie, Ambulanţa Braşov funcţionează cu doar 98. „Mai am încă cinci asistente care sunt însărcinate şi alte două deja au născut şi sunt în concediu. Când mi-am dat seama de situaţie, am cerut la Prefectură să pot angaja pe aceste posturi, măcar pe perioada cât cele două colege sunt în concediu postnatal. După ce am obţinut aprobarea, am organizat un concurs pentru ocuparea celoe două posturi pentru o perioadă de doi ani", a spus Mioara Văitiş, directorul Serviciului de Ambulanţă Braşov.

Pentru cele două posturi s-au prezentat la concurs şase candidaţi care au susţinut o probă scrisă, eliminatorie, una practică şi un interviu. „Am angajat două asistente. Una dintre ele are experienţă pentru că a lucrat până acum la Spitalul Militar, iar cealaltă nu are experienţă, însă s-a descurcat excepţional. Ea a mai făcut practică la Unitatea de Primiri Urgenţe din Spitalul Judeţean Braşov şi ca voluntar la noi. Are şi cursuri de urgenţă şi voluntariat terminate încă de anul trecut", a explicat Mioara Văitiş.

Cele două asistente vor avea o lună de pregătire la Unitatea de Primiri Urgenţe şi la Maternitatea Braşov, apoi, încă o lună, vor dubla echipajele existente. Conducerea Ambulanţei Braşov recunoaşte că perioada de pregătire este foarte scurtă, dar susţine că nu o poate prelungi tocmai din cauza crizei de personal.

Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos

logo ads
Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite