Call Center la Primăria Braşov

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După  câteva luni de probă, call center-ul Primăriei Braşov va fi deschis oficial pe data de 4 august. Braşovenii vor putea apela  numărul de telefon cu tarif normal 0268 405.000, pentru a obţine diverse informaţii publice.

Dacă vreţi să aflaţi, de exemplu, ce impozit aveţi de plată pentru locuinţă sau maşină, când se licitează locurile de parcare din cartierul dumneavoastră sau care este situaţia cererilor depuse la Registratura Primăriei, puteţi apela, foarte simplu, la serviciile acestui call center.

Prin apelarea numărului de telefon veţi putea afla, de asemeena, programul tuturor serviciilor primăriei, dar şi ce trebuie să faceţi pentru a înregistra o naştere, un deces, o căsătorie sau un divorţ. De asemenea, veţi putea intra în direct şi cu angajaţii primăriei sau să înregistraţi un mesaj pentru edili.

Pe de altă parte, pentru a afla date despre datoriile pe care le aveţi la Direcţia Finanţelor Locale, va trebui să obţineţi de la funcţionarii acesteia un cod PIN, pe care îl veţi introduce la solicitarea robotului telefonic alături de CNP-ul dumneavoastră.

Tarif normal

Ca măsură de precauţie, pentru a evita abuzurile unor persoane, mesajele vor putea fi înregistrate doar dacă persoana respectivă va înregistra înainte de mesaj numărul de telefon de pe care sună. Numărul de telefon cu tarif normal 0268 405.000 va deveni funcţional începând cu 4 august. Tariful care se percepe pentru apelurile telefonice este unul normal, valabil pentru toate reţelele fixe.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe brasov@adevarul.ro!

Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos:

image
Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite